۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۹۲۹۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

خون پاک شهیدان به جمهوری اسلامی ایران عظمت داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یوم الله 13 آبان ماه را سالروز استکبار ستیزی و تبلور روحیه استقلال طلبی انقلاب اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ملت ایران بود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در یادواره شهید حسین فهمیده و 183شهید دانش آموز قائم شهر با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، این هفته را یادآور استکبار ستیزی جوانان ایرانی دانست و گفت: جوانان انقلابی ایران اسلامی در زیر بیرق بنیانگذار انقلاب اسلامی آمریکا را دنیا تحقیر کردند.

وی سیزدهم آبان را یادآور پیروزی ملت ایران در برابر آمریکای جنایت کار دانست و افزود: تسخیر لانه جاسوسی افتخار بزرگی برای ملت ولایت مدار ایران اسلامی بود.

امام جمعه قائمشهر یوم الله 13 آبان ماه را سالروز استکبار ستیزی و تبلور روحیه استقلال طلبی انقلاب اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ملت ایران بود.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: آرزوی همه پس از پیروزی انقلاب رسیدن به موفقیت، آبادانی و استقلال کشور بود؛ اما دشمن راه ما را سد و جنگ را بر ما تحمیل کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قدرت های شیطانی می خواهند ما نیازمند آنها باشیم اما خون شهیدان به این مملکت عظمت داد و نمونه آن حمایت مردمی ملت ها و دولت هایی است که فاصله زیادی با کشور ما دارند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به تحریم ها و تهدید های سی سال دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: علیرغم همه این تلاش های مضبوحانه امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی به عنوان یک قدرت جهانی مطرح است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در پایان سخنان خود خطاب به مسؤولان گفت: امروز این دانش آموزان بسیجی در اختیار آموزش و پرورش هستند که باید درجهت پیشرفت تحصیلی و تربیت درست آنان تلاش بیشتر شود.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر نیز در این مراسم گفت: بسیجیان شهید دانش آموز درجنگ ستاره بودند و اکنون ناظربه اعمال ما هستند.

محمد حسین امیری، مدیر آموزش و پرورش قائمشهر، با اشاره به این که شهرستان قائمشهر۱۸۳شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است، افزود: بسیجیان درعرصه های علمی، مذهبی، ورزشی و فرهنگی ستاره هستند و یاد شهید فهمیده رازنده نگه می دارند./950/پ202/الف
ارسال نظرات