۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۱۴۳۴

برگزاری آیین عمامه‌گذاری ‌طلاب با حضور آیت الله صافی گلپایگانی

خبرگزاری رسا ـ مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم، همزمان با روز عید سعید غدیر خم، با حضور حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد.
برگزاری آیین عمامه‌گذاری ‌طلاب با حضور آیت الله صافی گلپایگانی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم، همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور حضرت آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، برگزار شد.

در این مراسم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، حدود پنجاه نفر از طلاب حوزه علمیه قم، این روز مبارک و شریف را برای عمامه گذاری به دست حضرت آیت الله صافی گلپایگانی انتخاب کردند و این روز بزرگ ر با عمامه گذاری ا جشن گرفتند.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در این مراسم، با تبریک عید سعید غدیر خم، از این عید به عنوان یکی از بزرگ ترین اعیاد امت اسلام یاد کرد.

وی در ادامه با تبریک به افرادی که ملبس به لباس مقدس طلبگی شده اند، به آنها نکات اخلاقی و توصیه هایی ارائه و برای آنان آروزی موفقیت کرد.

این مرجع تقلید، پوشیدن لباس روحانیت را افتخار و ارزشی والا برای طلاب و سربازان امام عصر(عج) دانست و خطاب به طلاب اظهار داشت: امیدوارم خداوند تبارک و تعالی شما را از عالمان عامل قرار دهد و بتوانید در راستای تبلیغ دین مبین اسلام ماموریت و رسالت خود را به خوبی انجام دهید.

گفتنی است، مراسم جشن عید سعید غدیر و عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه در شب و روز عید سعید غدیر در بیوت مراجع تقلید برگزار شد. /924/پ202/س

ارسال نظرات