۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۹۱۸۳۴
آیت الله طبرسی:

چتر نظارتی شورای نگهبان در انتخابات همواره تعیین کننده بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عملکرد شورای نگهبان در انتخابات مختلف کشور کاملاً شفاف و قابل قبول است، ادامه داد: خوشبختانه این شورا به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کرده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار اعضای هیأت نظارت شورای نگهبان شهرستان ساری، با اشاره به نقش تأثیر گذار این شورا در طول سال های اخیر، گفت: عملکرد شورای نگهبان در دوران پس از انقلاب بسیار رضایت کننده بوده است.

وی با بیان این که عملکرد شورای نگهبان در تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و شورای اسلامی همواره مورد قبول بوده است، خاطرنشان کرد: حساسیت های این شورا در انتخابات برگزار شده در کشور بسیار تأثیر گذار و تعیین کننده بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی وظایف خود را به خوبی در انتخابات انجام داده است، بیان داشت: علیرغم خدمات با شائبه این نهاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اما برخی ها نقد های غیر قابل قبولی به این شورا وارد می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اعضای شورای نگهبان در تأیید صلاحیت ها باید خدا را در نظر بگیرند، بیان داشت: این نهاد تأثیر گذار باید در انتخابات افرادی متدین، انقلابی، متخصص و تابع ولایت فقیه را مورد تأیید قرار دهد تا برای کشور و مردم مثمرثمر واقع شوند.

آیت الله طبرسی با اشاره اهمیت و حساسیت انتخابات در هر دوره، اضافه کرد: شورای نگهبان در هر دوره چه در بعد تأیید صلاحیت ها و همچنین بعد نظارتی انتخابات وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عملکرد شورای نگهبان در انتخابات مختلف کشور کاملاً شفاف و قابل قبول است، ادامه داد: خوشبختانه این شورا به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کرده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه برخی افراد تنها برای رسیدن پست  و مقام در صحنه انتخابات حاضر می شوند، ادامه داد: شورای نگهبان باید در خصوص این گونه افراد چتر نظارتی خود گسترده تر کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تقوای الهی را مهم ترین عامل سعادت و پیشرفت هر جامعه ای دانست و خاطرنشان کرد: بی تقوایی عامل اصلی مشکلات و ناهنجاری های جوامع مختلف است.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان مرکز استان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نقش نظارتی این نهاد در طول سال های گذشته، گفت: همه تلاش شورای نگهبان حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی است./950/پ202/الف
ارسال نظرات