۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۹۳۶۰۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ترویج فرهنگ اهل بیت تنها راه خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که دشمنان نظام اسلامی امروز همه تلاش خود را برای تضعیف اعتقادات نسل جوان جامعه به کار گرفته اند، گفت: تنها راه خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان تقویت فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های دینی در جامعه است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع کارشناسان فرهنگی این اداره کل در رشت، گفت: امروزه باید مسائل فرهنگی و دینی را با ارائه ابزارهای جدید در اختیار جوانان و نوجوانان قرار داد زیرا در حال حاضر دشمن با همه تجهیزات علیه فرهنگ اسلامی وارد صحنه شده و می تواند اثرات نامطلوبی در جامعه داشته باشد.

وی با تأکید براین که نگاه به مسائل فرهنگی باید نگاه فراگیر، هوشمندانه، عمیق و کارشناسانه باشد، ادامه داد: متولیان امور فرهنگی باید به گونه کارشناسانه به مسائل فرهنگی جامعه نگاه کنند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به جایگاه و نقش مسایل فرهنگی در جامعه افزود: مباحث فرهنگی بسیار پیچیده است و نیازمند توجه و اهتمام ویژه از سوی متولیان امر است و باید با تدوین برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی و بسط و گسترش آنها زمینه جذب جوانان را به مساجد همواره فراهم آوریم.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان این که وظیفه دستگاه های تبلیغی، فرهنگ سازی جامعه بر اساس آموزه های دینی و نهادینه کردن معارف اهل بیت(ع) در جامعه اثر گذار است، یادآور شد: رسالت دستگاه های فرهنگی امروز بسیار سنگین است باید بر اساس آموزه های دینی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه و در شرایط کنونی تلاش کرد.

وی در ادامه سخنان خود، توجه به مسائل فرهنگی را نقطه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام های دنیا عنوان کرد و گفت: داشتن اندیشه و فرهنگ ناب و غنی اسلامی مایه افتخار، مباهات، عزت و سربلندی ایرانیان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که فرهنگ دینی زیربنای توسعه اعتقادات دینی در جامعه را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز همه تلاش متولیان دینی و فرهنگی جامعه باید در جهت تقویت ارزش های دینی و اسلامی خلاصه شود.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی امروز همه تلاش خود را برای تضعیف اعتقادات نسل جوان جامعه به کار گرفته اند، افزود: دشمن برای رسیدن به این هدف شوم خود سرمایه گذاری کلانی انجام داده است.

وی، تنها راه خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان را تقویت فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های دینی در جامعه دانست و ادامه داد: تقویت مبانی دینی در سطوح مختلف جامعه راه حل خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان است./950/پ202/الف
ارسال نظرات