۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۵۶۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

بصیرت سد محکمی در برابر انحراف ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بصیرت را سد محکمی در برابر انحراف ها دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت در جامعه اسلامی همان پیروی از ولایت فقیه و مقابله با توطئه های نرم دشمنان است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در هفتمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های این اداره کل به برخی از مهم ترین وظایف تبلیغی این سازمان در طول سال اشاره کرد و گفت: امروز تبیین جایگاه ولایت فقیه و تقویت بصیرت در جامعه باید یکی از مهم ترین برنامه های مبلغان این سازمان باشد.

وی با اشاره تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت بصیرت در جامعه اسلامی، افزود: بصیرت از بسیاری از انحراف ها جلوگیری کرده و راه صحیح را پیش پای انسان قرار می دهد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که
جامعه بی‌بصیرت در تاریکی مطلق و به دور از روشنگری است، خاطرنشان کرد: بصیرت ملت ایران در طول سی سال گذشته مهم ترین عامل پیروزی های این نظام اسلامی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که
بصیرت در حال حاضر، همان مبارزه با جنگ نرم دشمنان اسلام است، ادامه داد: اهل بیت(ع) هم در طول تاریخ به ویژه در دوران اسارت آل الله با بیان الهی خود بصیرت افزایی و جامعه را نیز امر به بصیرت و آگاهی می کردند و ما نیز در قبال خون های ریخته شده اهل بیت(ع) و شهدا مسؤولیم و باید بصیرتمان را در مسایل روز جامعه افزایش دهیم.

حجت الاسلام شکریان همچنین در ادامه سخنان خود با استناد به آیاتی از کلام الهی در خصوص فتنه، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی
 نیز به مسأله فتنه و نحوه برخورد با آن تاکید کردند و مردم با بصیرت ایران اسلامی در یک حماسه بزرگ نهم دی 88 نشان دادند که به هیچ وجه دست از پشتیبانی ولایت فقیه برنخواهند داشت و همیشه گوش به فرمان ولایت و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

وی با بیان این که ملت ایران با حضور بی نظیر و تاریخی خود در دوران توطئه افکنی دشمنان، چشم فتنه را کور کردند، ادامه داد: حضور تاریخی ملت ایران در راهپیمایی های سال گذشته نماد ولایت مداری و بصیرت این ملت بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران
 در ادامه به بیان اهمیت موضوع تبلیغ پرداخت و افزود: مبلغان دینی باید با جلوگیری از انحرافات دینی و تبلیغ صحیح اسلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام شکریان در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز با توجه به تنوع نیازهای جامعه و استقبال از آموزه های اسلامی ضرروت به روز کردن اطلاعات تبلیغی روحانیان مستقر به ویژه موضوعاتی نظیر فرق و ادیان و نحله های انحرافی بیش از پیش احساس می شود که و در همین راستا دوره آموزشی بطور منظم در سطح استان برگزار می شود./950/پ202/الف

ارسال نظرات