۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۹۶۵۱۷
از سوی معاونت آموزش حوزه؛

دوره آموزشی تقویت عبارت خوانی و ادبیات عرب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، دوره آموزشی تقویت عبارت خوانی و ادبیات عرب، ویژه طلاب شرکت کننده در امتحانات شفاهی را برگزار می‌کند.
دوره آموزشی تقویت عبارت خوانی و ادبیات عرب برگزار می‌شود



حجت الاسلام محمدعلی نظری، مدیر بخش امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، دوره آموزشی تقویت عبارت خوانی و ادبیات عرب، ویژه طلاب شرکت کننده در امتحانات شفاهی را برگزار می‌کند.

وی با بیان این که این دوره آموزشی برای نخستین بار در قم برگزار می‌شود، افزود: طلابی که در دو دوره از امتحانات شفاهی موفق نشده‌اند می‌توانند در این دوره نام نویسی کنند.

حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: با توجه به این که برخی طلاب چندین مرتبه در امتحان شفاهی نمره لازم را بدست نمی‌آورند، به همین منظور با استادان امتحانات شفاهی هماهنگ کردیم تا دوره‌های آموزشی متن خوانی برای طلاب برگزار کنیم.

وی با بیان این که نام نویسی در این دوره‌ها به پایان رسیده است، افزود: در نخستین دوره آموزشی عبارت خوانی، 240 نفر نام نویسی کردند و به زودی زمان نام نویسی دوره جدید اعلام خواهد شد.

مدیر بخش امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه گفت: این دوره‌ها در طول هفته، شب‌ها پس از نماز مغرب عشا به مدت دو ساعت در مدرسه علمیه دارالشفا برگزار می‌شود و هر طلبه در هفته یک جلسه در این کلاس‌ها شرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: طول دوره حدود دو ماه است و در هر کلاس حدود چهل نفر از طلاب شرکت خواهند کرد./917/ت303/ع

ارسال نظرات