۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۹۶۵۹۸
حجت الاسلام حسینیان:

فتنه سال گذشته عوامل فتنه را در کام خود فرو برد و رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام روح الله حسینیان با اشاره به جریان فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: فتنه سال گذشته به جای سایرین، عوامل فتنه را در کام خود فرو برد و رسوا کرد.
2/ حجت الاسلام روح الله حسينيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام روح الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در نوزدهمین یادواره چهارده تن از شهدای دهستان شویلاشت کیاسر ساری که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تأکید بر خدا محوری انقلاب اسلامی گفت: رهبری دینی و ولایت مداری بپا خاسته رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در برهه های مختلف این انقلاب تعیین کننده بوده است.

وی افزود: عظمت امروز انقلاب اسلامی نیز مرهون مدیریت و هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور و یکپارچگی مردم و و ولایت پذیری جامعه اسلامی است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف جهانی، ادامه داد: این پیشرفت ها در سایه مدیریت جامع و هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت و رهبری را سبب تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی دانست.

حجت الاسلام حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های عاشورایی دفاع مقس خاطرنشان کرد: ایثار و پاکباختگی سالار شهیدان نینوا و پاکباختگان رکاب وی در عاشورای حسینی الهام بخش رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع عاشقانه بود و پیروزی های بزرگ و افتخار آفرین دفاع مقدس را رقم زد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش روز افزون فرهنگی شیعی در جوامع جهانی اظهار داشت: امروز دنیا به ویژه جهان تحت ستم و عدالت خواه سخت نیازمند و خواهان فرهنگ عظیم عاشورایی است.

حجت الاسلام حسینیان با بیان این که امروز فرهنگ اصیل شیعی در همه دنیا گسترش یافته است، ادامه داد: این مسأله سبب هراس استکبار جهانی شده است.

وی همچنین با اشاره به جریان فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: فتنه ی، فتنه گران به جای سایرین، عوامل فتنه را در کام خود فرو برد و رسوا کرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات