۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۹۶۶۷۷
آیت الله طبرسی:

حوادث اخیر جهان عرب نشانگر جهانی شدن ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اندیشه های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و ولایت مداری ملت ایران در اقتدار کامل قرار دارد، تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی سبب هراس سلطه گران شده است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: این انقلاب عظیم از برکات مهم الهی است که باید قدر دانسته شود.

وی با اشاره به این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ولایت مدار ایران به پیروزی رسید، افزود: این نهضت عظیم با اندیشه های ناب امام راحل تداوم یافت و به همه دنیا صادر شد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ارزش ها و آرمان های نهضت عظیم اسلامی امروز باید به صورت جدی برای نسل جوان تبیین شود، خاطرنشان کرد: هنوز نسل جدید جامعه با بسیاری از اهداف و آرمان های این نظام الهی آشنایی کامل ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیش از سی سال گذشته دستاوردهای مهمی را در حوزه های مختلف داشته است، خاطرنشان کرد: این دستاوردهای عظیم باید در ایام الله دهه فجر برای سطوح مختلف جامعه به خوبی تبیین شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شد، ادامه داد: تاریخ شکوهمند نهضت عظیم اسلامی باید به گونه ای روان و تأثیرگذار برای نسل جوان بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نهضت اسلامی ملت ایران را از ظلم و ستم طاغوت رهایی داد، افزود: امروز همه ما مدیون زحمات امام راحل و جانفشانی شهدا در سی سال گذشته هستیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اندیشه های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و ولایت مداری ملت ایران در اقتدار کامل قرار دارد، تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی سبب هراس سلطه گران شده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به تلاش سی ساله استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: با وجود همه تلاش ها و سرمایه گذاری های نظام سلطه ایران اسلامی امروز در اوج قدرت قرار دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به حرکت های مردمی در کشورهای مصر، تونس و یمن اشاره کرد و با بیان این که این گونه حرکت ها نشان دهنده قدرت اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز ابهت اسلام در دنیا به رخ کشورهای استعمارگر کشیده شده است و این حوادث پیام جهانی شدن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی همچنین به فتنه های پس از انتخابات سال گذشته اشاره کرد و با تأکید براین که آن فتنه از سوی دشمنان داخلی و خارجی و به منظور براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود، افزود: روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران سبب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان شد.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران با حضور در صحنه خود در برهه های مختلف این انقلاب ولایت مداری و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به دنیان نشان دادند، بیان داشت: دشمنان بدانند که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره پشتیبان و مدافع ولایت و رهبری هستند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی خواهد کرد، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی از ایستادگی این ملت در برابر دشمنان است./950/پ201/س
ارسال نظرات