۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۷۴۵۲
آیت الله طبرسی:

هیچ کشوری توان رویارویی با منطق قرآن را ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که منطق انقلاب اسلامی ایران منطبق با ارزش های دینی و قرآنی است، بیان داشت: هیچ کشوری توان مقابله با منطق قرآن را ندارد.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب استان که با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد در ساری برگزار شد، با اشاره اهمیت کتاب و کتابخوانی در فرهنگ اسلامی گفت: باید همه تلاش‌ها برای نهادینه‌شدن این فرهنگ مهم در جامعه به کار‌گرفته شود.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در شهرهای مختلف را یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این‌گونه رخدادها سبب رشد فرهنگی جامعه می شود.

امام جمعه ساری، انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی برشمرد و با تأکید براین که نهضت عظیم اسلامی با دیگر انقلاب های دنیا متفاوت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی رسید بر پایه ارزش های دینی و فرهنگی استوار است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز ارزش‌های دینی و فرهنگی ملت ایران به همه دنیا صادر شده است، ادامه داد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه علمی و فرهنگی در میان کشورهای دنیا ممتاز بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که منطق انقلاب اسلامی ایران منطبق با ارزش های دینی و قرآنی است، بیان داشت: هیچ کشوری توان مقابله و رویارویی با منطق قرآن را ندارند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر تقویت محتوای کتاب ها از سوی متولیان فرهنگی کشور گفت: باید میزان انتشار کتاب هایی با محتوای دینی و معرفتی افزایش یابد.

سید علی اکبرطاهایی، استاندار مازندران نیز در این مراسم، قلم را بن مایه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قلم مهم ترین سلاح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات