۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۷۷۰۵
با حضور رییس مجلس؛

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان زین الدین در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان مجید و مهدی زین الدین با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت پدر شهیدان زین الدین در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج عبدالرزاق شیخ زین‌الدین، پدر شهیدان مهدی و مجید زین الدین با حضور علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، خانواده های شهدا و دیگر اقشار مردمی در قم برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد اعظم قم برگزار شد، حاضران با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره این رزمنده فداکار دوران دفاع مقدس و پدر دو شهید والا مقام را گرامی داشتند و برای آن مرحوم علو درجات مسالت کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به شخصیت مرحوم زین‌الدین و تلاش‌های او در دوران انقلاب و زمان جنگ، ابراز داشت: مرحوم زین الدین با تقدیم دو فرزند خود در راه انقلاب و اهداف والای نظام به خوبی نقش خود را ایفا کرد و ما باید به شخصیت و ابعاد زندگی این گونه افراد توجه کنیم.

گفتنی است، مرحوم زین‌الدین چهارشنبه هفته گذشته همزمان با 28 صفر، سالروز ارتحال حضرت محمد مصطفی(ص) و امام مجتبی دومین امام شیعیان دار فانی را وداع گفت و پیکر وی پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله نوری همدانی درحرم کریمه اهل بیت، به گلزار شهدای علی بن جعفر قم منتقل شد و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات