۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۹۸۰۰۸
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جهان با حاکمیت اسلام در حال تحقق است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که امروز حاکمیت اسلامی در دنیا در حال تحقق است، گفت: خداوند وعده داده است تا مستضعفان را حاکم زمین کند و این وعده و نصرت الهی در حال تحقق واقعی است.
کاظم جلالي، خبر کميسيون امنيت ملي مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، کاظم جلالی، نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته، در یادواره شهدای مسجد امام حسن عسگری بهشهر با اشاره به خیزش های مردمی در خاورمیانه و به ویژه در مصر‌ گفت: نهضت آزادی‌بخشی که در مصر شاهد و ناظر آن هستیم نفرت همگانی از سی سال خیانت مبارک است که به انواع سرسپردگی‌ها و تحقیرها تن داده تا مبادا هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی در آمریکا و منطقه شکسته شود.

وی، خیزش‌های مردمی در دنیا و خاورمیانه را به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و افزود: امروز ملت‌های آزادی‌خواه دنیا حرکت‌های انقلابی ملت ایران را الگوی مبارزاتی خود قرار داده‌اند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز به الگویی برای همه کشورهای دنیا تبدیل شده است، گفت: ما وظیفه داریم ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل را با تکیه بر اصل وحدت و در زیر پرچم ولایت حفظ کرده و از آن صیانت کنیم.

عضو مجلس شورای اسلامی اسلامی خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان با الهام‌گرفتن از خیزش ملت ایران برای به زیر کشیدن رِژیم‌های غاصب تلاش می‌کنند تا حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری در کشور خود تأسیس کنند.

جلالی تصریح کرد: همه دنیا در 22 بهمن هر سال شعله و فروغی از خیزش ملت ایران را شاهد و ناظر هستند که در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب به میدان می‌آیند و این خود مبین حقیقتی روشن برای تداوم انقلاب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که انقلاب مصر با اراده مردم این کشور و توکل به خداوند متعال آغاز و به پیروزی رسید، بیان داشت: اراده مردم این کشور بدون اعتنا به مداخلات خارجی و تحرکات محور آمریکایی اسرائیلی محقق شد و با یاری خدا، گام اول پیروزی در این به ثبت رسید.

وی، روشن شدن نور امید در دل ملت‌های مسلمان دنیا را یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز ثمره آرمان‌های انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی دنیا کاملاً مشهود است.

جلالی با تأکید براین که امروز حاکمیت اسلامی در دنیا در حال تحقق است، ادامه داد: خداوند وعده داده است تا مستضعفان را حاکم زمین کند و این وعده و نصرت الهی در حال تحقق واقعی است./950/پ202/س
ارسال نظرات