۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۹۸۲۰۶
فرمانده تیپ امام جعفر صادق:

جریان منحرف در پی تفسیر خودخواسته از اندیشه‌های امام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) با بررسی مبانی اندیشه و سیره عملی امام خمینی(ره) گفت: ایشان احیاگر نفوس و حیات ملت ایران است.
جریان منحرف در پی تفسیر خودخواسته از اندیشه‌های امام است



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عزت الله معتمد، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق در جمع طلاب مدرسه علمیه صدوقی فاز 1 به بررسی اندیشه و سیره عملی امام خمینی(ره) پرداخت.

وی بیان کرد: حضرت امام(ره) با دم مسیحایی خود احیاگر نفوس و حیات ملت ابران شد و با استقرار حاکمیت نظام اسلامی، عظمت و مجد از دست رفته این ملت و کشور را بازگرداند.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) که حکومت اسلامی را بالاترین نعمت ها معرفی می کند اضافه کرد: شکر نعمت حکومت اسلامی، تلاش و مجاهدت برای استمرار و بقای این انقلاب است.

وی افزود: خیزش و حرکت شوم «امام زدایی» از انقلاب که حدود دو دهه پیش آغاز شده است به قصد انحراف از خطوط فکری و اندیشه های امام است.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق هم چنین با اشاره به توجه دشمنان به رابطه پایدار انقلاب و اندیشه‌های امام ادامه داد: این جریان منحرف که به دنبال امام زدایی از صحنه انقلاب است باوجود این که پایگاه مردمی ندارد مورد حمایت بیگانگان و حامیان وابسته به استکبار است.

وی ادامه داد: این جریان به اعتراف خودشان به دنبال این هستند  تا امام، اندیشه‌های امام و راه امام را بگونه ای تفسیر کنند که مخالف دموکراسی غربی نباشد.

حجت الاسلام معتمد بیان داشت: افراطیون این جریان التقاطی و انحرافی معتقدند که دیگر امام خمینی وجود ندارد؛ آنچه وجود دارد برداشت های ما از سخنان اوست و این سخنان به هر حال روزی به موزه خواهد پیوست.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق با اشاره به اعتقاد این جریان به اسلام سکولار و اسلام لا اقتضایی بیان کرد: امام خمینی این جریان را به عنوان اسلام آمریکایی و اسلام مرفهین بی درد و هوسرانان دنیا طلب و به ظاهر دیندار معرفی کردند.

وی گفت :نگاه امام به شریعت و احکام دینی نگاهی کاملا تلفیق شده و توامان از سیاست و دین بود.

حجت الاسلام معتمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ویژ‌گیهای امام خمینی(ره) افزود: هرگاه تعارض و تزاحمی بین احکام دین و مسایل سیاسی پیش می آمد، امام دین و احکام را بر همه چیز مقدم می داشت./922/پ202/ع

ارسال نظرات