۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۸۶۵۶۲
نویسنده و تدوین‌گر کتاب لشکر خوبان:

احساس عزت و غرور نتیجه خاطرات شفاهی نیروهای اطلاعات و عملیات است

خبرگزاری رسا ـ نویسنده و تدوین‌گر کتاب «لشکر خوبان» با بیان این‌که این کتاب در سال 88 در اوج ناباوری، در بخش خاطرات شفاهی جشنواره ربع قرن کتاب دفاع مقدس درخشید و به‌عنوان اثر ممتاز انتخاب شد، گفت: خاطرات هرکدام از دلاوران و نیروهای اطلاعات و عملیات در سراسر کشور پر از ناگفته‌هایی است که نتیجه آن عزت و حس غرور است.
تقريظ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بر کتاب «لشکر خوبان»

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم معصومه سپهری، نویسنده و تدوین‌گر کتاب «لشکر خوبان» عصر امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب که در تالار غدیر وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به این‌که من تحقق وعده خداوند مبنی بر «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را دیدم، ابراز داشت: نگارش کتاب «لشکرخوبان» بیش از چهار سال به طول انجامید و در سال 78 یا 79 به پایان رسید.

 

وی به انتشار کتاب «لشکر خوبان» در سال 84 از سوی انتشارات سوره مهر اشاره کرد و افزود: این کتاب یک سال پس از انتشار، در بخش خاطرات شفاهی دهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس برگزیده شد.

 

نویسنده و تدوین‌گر کتاب «لشکر خوبان» با بیان این‌که این کتاب در سال 88 در اوج ناباوری، در بخش خاطرات شفاهی جشنواره ربع قرن کتاب دفاع مقدس درخشید و به‌عنوان اثر ممتاز انتخاب شد، اظهار داشت: در سال 90 کتاب «نورالدین پسر ایران» منتشر شد و مورد توجه عموم مردم قرارگرفت.

 

خانم سپهری با اشاره به این‌که خاطرات هرکدام از دلاوران و نیروهای اطلاعات و عملیات در سراسر کشور پر از ناگفته‌هایی است که نتیجه آن عزت و حس غرور است، خاطرنشان ساخت: هر اتفاقی که با خلوص آغاز شود، به سرانجام نیکو خواهد رسید./956/پ202/ق

ارسال نظرات