۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۹۴۴۱۰
نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری:

بدخواهان نظام اسلامی از نام سپاه پاسداران هراس دارند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که مأموریت امروز سپاه و بسیج در عرصه‌های نظامی خلاصه نمی‌شود، گفت: سپاه در حوزه سازندگی، فرهنگی و اجتماعی نیز نقش‌آفرین است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدارجمعی از فرماندهان سپاه و بسیج شهرستان مراغه که به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار ترتیب یافت، اظهار داشت: آثار و برکات این نهاد انقلابی از بدو تأسیس تاکنون غیرقابل انکار است.

وی با بیان این‌که بدخواهان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال سپاه‌هراسی در کشورهای منطقه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی از سوی برخی دشمنان و کشورهای غربی و عربی منطقه، نشان از موفقیت این نهاد در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که سپاه و بسیج همواره نقطه اتکای انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند، تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی رسالت اصلی سپاه پاسداران حفظ و صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، مأموریت امروز سپاه و بسیج در عرصه‌های نظامی خلاصه نمی‌شود، بلکه در حوزه سازندگی، فرهنگی و اجتماعی نیز سپاه نقش‌آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که ابتکار امام خمینی(ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه یأس و ناامیدی دشمنان نظام بوده است، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ارتش را حفظ و سپس فرمان تأسیس سپاه پاسداران را که امروز مهمترین نهاد مردمی و انقلابی محسوب می شود، صادر کرد.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که اقتدار سپاه پاسداران وحشت به جان استکبار جهانی انداخته است، خاطرنشان کرد: بسیجیان و پاسداران در دوران  هشت سال دفاع مقدس توانستند با کمترین تجهیزات و تجربه نظامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند و اجازه ندهند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان بیفتد.

وی با بیان این‌که پاسداران سپاه در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) درس ایثار، فداکاری، ظلم‌ستیزی، ولایت‌مداری و عزت را آموخته‌اند، خطاب به سپاهیان افزود: سعی کنید با تقویت روحیه ایمان، تقوا و معنویت و همچنین ارتقای دانش سیاسی و معرفتی در مقابله با توطئه‌های عقیدتی و فرهنگی دشمنان اهتمام ویژه داشته باشید./935/۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات