۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۹۱۲
به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

اعزام بیش از یک هزار و ۴۵۰ مبلغ در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۴۵۰ مبلغ خواهر و برادر به سراسر استان لرستان اعزام می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت سازمان تبلیغات در اعزام مبلغ، بیان داشت: برای مناسبتهای دینی و مذهبی در طول سال مبلغان بومی و غیر بومی به سراسر استان اعزام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، افزود: در این راستا بیش از یک هزار و 450 مبلغ به سراسر استان اعزام می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد مبلغ اعزامی 400 مبلغ غیر بومی هستند، عنوان کرد: مبلغان خواهر و برادر در این ایام به تبلیغ احکام دینی می پردازند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، اوقاف و امور خیریه و گروه‌های جهادی در زمینه اعزام مبلغان همکاری لازم را دارند.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های قرآنی، محافل انس با قرآن در مساجد شهر و روستا و برگزاری کلاسهای آموزش روخوانی و روان ‌خوانی قرآن از برنامه های مهم اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه عنوان کرد: از دو مفسر ویژه از مرکز تفسیر کشور دعوت شده است که در ماه مبارک رمضان در استان فعالیت داشته باشند.

وی بیان احکام نورانی اسلام، ترویج فرهنگ دینی، تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال را از اهداف مهم اعزام مبلغان عنوان کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات