۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۲۸۸

بیانیه مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفندماه

بیانیه مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفندماه
مجلس خبرگان رهبری در آستانه یازدهم اسفندماه روز برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه این انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در آستانه یازدهم اسفندماه روز برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه این انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا»

مردم انقلابى و امت آگاه و آزاده ايرانى! 11 اسفند يكى ديگر از صحنه‏ هاى بزرگ آزمايش الهى در کشورمان رقم خواهد خورد.

جمعه ­ی پیش رو، روزى است كه ملت غيور ايران اسلامى با انتخاب نمايندگانى معتقد به ارزش‏های دینی، پای بند به مبانی راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‏هاى انقلاب اسلامى، دردآشنا، كارآ و توان‏مند، بار ديگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و براى مسؤوليت خطير نمايندگى مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، كسانى را انتخاب خواهند کرد كه اين پست‏ ها را امانتی الهى و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صيانت نمايند. پس در اين روز مهم بايد از نشاط و تحركى كه از رقابت‏ هاى انتخاباتى در جامعه بوجود آمده است با انتخاب افراد اصلح به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق مطالبات مردم بهترين استفاده را نمود.

مجلس خبرگان رهبرى، با تقدير و سپاس از عموم ملت رشيد ايران كه خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن شكن آماده ساخته است، با تأكيد بر رعايت اخلاق سياسى و حق‏ الناس از سوى داوطلبان محترم و هواداران آنها از همگان دعوت مى‏كند تا با حضور حداکثری همراه با بينش و بصيرت و در نظر گرفتن سوابق داوطلبین انتخابات به فردی كه در «تعهد به مبانى و ارزش هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقی ولايت‏ فقيه، درايت و مديريت، از شايستگى بيشترى برخوردار هستند، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، نمایندگان این دو مجلس مهم با رأيى بالا، از پشتوانه قوى ‏ترى برخوردار بوده و طبق مسؤولیت ­هایی که در قانون اساسی بر عهده آنان گذارده شده در راستای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و حل مشكلات كشور، توفيق بيشترى يابند. ان شاء الله

 احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات