۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۲۹۰۹
دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم خبر داد؛

هدف جشنواره ابوذر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است / ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره

هدف جشنواره ابوذر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است / ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره
علیزاده با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، هدف از جشنواره ابوذر را عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، علی علیزاده دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه استان در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جشنواره ابوذر، آغاز عملیات رسانه ای برای جریان سازی و پیگیری و تحقق منویان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وی افزود: همه بخش های جشنواره برای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی شده و در همین راستا بخش‌های ویژه و اصلی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم بیان داشت: این جشنواره ویژگی های مختلف و قابل توجهی دارد که عبارتند از هویت سازی و تقویت هویت جشنواره، توسعه صد در صدی بخش های جشنواره، افزایش دوبرابری جوایز نقدی برگزیدگان جشنواره، ارتقای تراز جشنواره با رویکرد تعاملی جشنواره، فراوانی ارسال آثار، تحول در داوری، تولید رویداد، توجه ویژه به تقویت و انسجام بخشی جبهه رسانه، ریل گذاری و بسترسازی هدفمند برای جشنواره های دیگر.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید ابراز کرد: در بررسی اولیه تعداد ۷۰۰ اثر به مرحله داوری رسید که یک رکوردشکنی میان جشنواره‌های استانی بوده است و در قسمت داوری نیز سه رویکرد شفافیت، تخصص گرایی و ترکیب تجربه و جوانی در هیئت داوران مورد توجه بوده است.

 

ارسال نظرات