۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۵۰۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شیطان در دو راهی‌ها انسان را وسوسه می‌کند

شیطان در دو راهی‌ها انسان را وسوسه می‌کند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه مراقب فریب و نقشه‌های شیطان باشید، گفت: شیطان همیشه در دو راهی‌ها انسان را وسوسه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در در مدرسه ابتدایی دخترانه ملا صدرا، گفت: مراقب نقشه‌های شیطان باشید چرا که شیطان قسم خورده همه را فریب دهد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آیه ۳۸ سوره نساء می‌فرماید، هر کس با شیطان همراه شود از مسیر حق خارج خواهد شد، افزود: در مسیر مسافرت از دنیا به آخرت شیطان سد راه انسان است تا او را از مسیر مستقیم خارج کند.

نمانده ولی فقیه در کاشان مسافرت دنیا به آخرت را مسیری طولانی و پر از فراز و نشیب و همراه با خطرات دانست و اظهار داشت: در مسیر دنیا تا آخرت تابلو‌ها راهنمایی وجود دارد که اگر به آن توجه نشود سقوط حتمی است.

وی ادامه داد: سفر آخرت سفر دائمی و همیشگی است و هیچ راه بازگشتی وجود ندارد از این رو برای اینکه به سلامت از این مسیر عبور کنیم و به آخرت برسیم باید مراقب خطر شیطان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطر شیطان را برای انسان‌ها جدی دانست و با بیان اینکه شیطان قسم خورده است انسان را گمراه خواهد کرد، گفت: در مسیر طولانی دنیا به آخرت دو راه بیشتروجود دارد و راه سومی پیش روی انسان نیست.

وی ادامه داد: دراین مسیر یک راه به جهنم و راه دیگر به بهشت می‌رسد و شیطان همیشه بر سر دوراهی‌ها است که انسان را وسوسه می‌کند تا گام در مسیر بگذارد که به جهنم منتهی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با توصیه به حفظ حجاب و عفاف از سوی دانش آموزان اظهار داشت: دانش آموزان مراقب وسوسه‌های شیطان باشند و حجاب خود را حفظ کنند تا هم خود و هم خانواده خود را آسیب‌ها دور کرده و خانواده مستحکمی داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی وسوسه و فریب را کار شیطان دانست و با بیان اینکه جنگ بین پیامبراکرم(ص) و شیطان در دنیا ادامه دارد، یادآورشد: شیطان برای همه حتی برای پیامبر نیز نقشه دارد و باید مراقب نقشه‌های شیطان بود چرا که کوچکترین غفلتی سبب جهنمی شدن انسان خواهد شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات