۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۹
استاندار مازندران:

گفتمان اصیل امام و انقلاب به الگویی برای مردم جهان تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان اصیل امام و انقلاب به الگویی برای همه مردم مسلمان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دنیای غرب در برابر این گفتمان فلج شده است.
استاندار مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبرطاهایی، استاندار مازندران شب گذشته در سومین هم اندیشی با مدیران خبرگزاری های استان، نشریات محلی و سراسری رسانه ها را چشم های بیدار جامعه دانست و گفت: رسانه ها مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی به منظور خدمان رسانی بهتر به مردم هستند.

وی با بیان این که رسانه ها تنها قشری هستند که بنده یادداشت آنها را بدون امضاء قبول خواهم کرد، افزود: رسانه ها مهم ترین نقش را در توسعه کشور ایفا خواهند کرد.

استاندار مازندران دربخش دیگری ازسخنان خود به مواضع و اقدامات رییس جمهور در مجامع بین المللی و برنامه های داخلی کشور اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها که روسای جمهور گذشته از ورود به آن خودداری می کردند، یکی از شجاعانه ترین اقدامات دولت دکتر احمدی نژآد بود که با تدبیر و کار کارشناسی به مرجله اجرا گذاشته شد.

طاهایی همچنین به مواضع رییس جمهور در مجامع بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: موضع شفاف و شجاعانه دکتر احمدی نژاد همه معادلات بین المللی را تغییر داد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که پرداخت رییس جمهور به موضوع هولوکاست سبب هراس بسیاری از کشورهای غربی به ویژه صهیونیست ها شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا نیز از ورود به این موضوع هراس داشتند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حکم تنفیذ دوره دوم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد دو واژه هوشمندی و شجاعت را به کار بردند که این دو خصوصیت بارز را می توان در مواضع و اقدامات دولت در طول این مدت مشاهده کرد.

استاندارمازندران با بیان این که مواضع رییس جمهور کشورمان بر گرفته گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و امام راحل است، خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز سه دهه گذشته در دوران حاکمیت سلطه گران در دنیا فتوای ارتداد سلمان رشدی را صادر کردند این اقدام امام راحل سبب حیرت همه دنیا شد.

طاهایی در ادامه سخنان خود به تحرکات اخیر در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که خیزش های مردمی در کشورهای عربی نفی دیکتاتوری و سرسپردگی است، تصریح کرد: به طور یقین می توان گفت این حرکت های آزادی خواهانه به تأسی از ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که امروز گفتمان اصیل امام و انقلاب به الگویی برای همه مردم مسلمان و آزادی خواه دنا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دنیای غرب در برابر این گفتمان فلج شده است.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندری مازندران نیز در این جلسه با بیان این که امسال تعامل و فعالیت رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی استان مطلوب بوده است، گفت: برخی از رسانه‌ها گله از عدم همکاری مدیران با رسانه را مطرح می‌کنند که در این بخش ضرورت بر ذکر مصداق دارد تا پیگیری‌ها انجام شود.

وی با اشاره به این که رسانه‌هایی که معتقدند که فضای نقد در استان مرده است، افزود: نقد باید منصفانه و کارساز باشد تا موجب توسعه استان شود./950/پ202/ع

ارسال نظرات