۱۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۱۶۶
حجت‌الاسلام والمسلمین طبسی:

پیام نوروزی رهبر انقلاب برنامه‌های اقتصادی را بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم گفت: نامگذاری سال 90 به نام «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های اقتصادی کشور را بیمه کرد.
حجت الاسلام و المسلمين طبسي، استاد حوزه علميه قم


حجت‌الاسلام والمسلمین نجم‌الدین طبسی، استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری سال 90 به عنوان «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نامگذاری سال 90 به نام «جهاد اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری، برنامه‌های اقتصادی کشور را بیمه کرد.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این‌که پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور شکل گرفته بود، از نامگذاری سال 90 به نام «جهاد اقتصادی» ابراز خرسندی کرد و آن را به فال نیک گرفت.

وی خاطرنشان کرد: زیاده‌روی‌ها و اسراف‌هایی که در کشور نسبت به بسیاری از منابع انجام گرفته و می‌گیرد، کم کم می‌رفت که جامعه را به یک جامعه دو قطبی یعنی دو گروه اقلیت ثروتمند و اکثریت فقیر تبدیل کند که با درایت رهبر معظم انقلاب، شاهد چنین جامعه‌ای نخواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین طبسی از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌های از سوی دولت دهم تقدیر کرد و با بیان این‌که البته به برخی از برنامه‌های دولت ایراد دارم، گفت:‌ اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها از برنامه‌های موفق دولت و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که آینده نظام و مملکت را بیمه خواهد کرد.
 
وی با بیان این‌که اکنون مسائل اقتصادی جهت پیدا کرده است و جهاد در این زمینه سبب پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، اظهار داشت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب قطعاً برنامه‌های اقتصادی را بیمه کرده است.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم از ملت نجیب ایران خواست تا فرامین رهبر معظم انقلاب را مو به مو اجرا کنند و گفت: در دنیایی که جز ظلم و زور، زبان دیگری نمی‌فهمند و فریاد مظلوم و رسیدگی به مستضعفین مفهومی ندارد، دنیا به برکت انقلاب اسلامی و رهبری‌های مقام معظم رهبری با ادبیات دیگری آشنا شده است.

وی ادامه داد: اکنون دنیا با مکتب عالی اسلام و برنامه‌هایش آشنا شده است و به زودی بساط ظلم برچیده و مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم خواهد شد که البته تمام این امور به بینش کامل، معرفت، آگاهی و اجرای دقیق فرامین رهبری بستگی دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین طبسی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی بر همه اصناف و گروه‌ها با هر خط و مشی واجب است که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت شریف، دست به دست هم داده و گام‌های بلندی بردارند.
 
وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای خنثی نشان دادن پیام‌های رهبر معظم انقلاب بر آگاهی‌بخشی و ایجاد معرفت در این زمینه تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها و مراکز فرهنگی با تبلیغات گسترده پیرامون فرامین رهبر معظم انقلاب، دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: برای این‌که بتوان جلوی تبلیغات غرب را گرفت و آنان را بیش از پیش مأیوس کرد، لازم است که در سطح بسیار گسترده و با ابزارهای مختلف و همچنین ادبیات روز به تبیین و تبلیغ فرمایشات مقام معظم رهبری و مذهب اهل بیت(ع) بپردازیم.
 
وی البته دسیسه‌های دشمنان را قضیه جدیدی ندانست و گفت: دشمنان اسلام غافلند که با توطئه علیه اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری در رسانه‌های خود، ندانسته مبلغ اسلام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری شده‌اند و ملت‌های غربی بالاخره علت هراس آنان را خواهند فهمید. /920/ت302/ع

ارسال نظرات