۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۲۷۵
در نوروز امسال؛

300 هزار تذکر لسانی در اصفهان صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان از اجرای سیصد هزار تذکر لسانی در ایام عید امسال خبر داد.
امر به معروف و نهي از منکر
حجت الاسلام محمد زارعان، معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان‌ گفت: طرح تذکر لسانی با حضور بیش از چهارده هزار و پانصد نفر آمر به معروف با هدف پیشگیری از جرائم و همچنین گسترش معروفات در جامعه در ایام عید در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری بسیج، نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان در 32 نقطه شهر آسیب‌پذیر همچون فرودگاه، پایانه‌های مسافری، مرکز اسکان، میادین اصلی شهر، مراکز تفریحی و پارک‌ها به اجرا در آمد.

حجت‌الاسلام زارعان با بیان این‌که این طرح در طول سیزده روز اول امسال برگزار شد، افزود: روزانه 600 خواهر و 600 برادر در قالب اکیپ‌های آمر به معروف و ناهی از منکر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اقدام به تذکر لسانی می‌کردند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر اصفهان اضافه کرد: بیش از یازده هزار اقلام فرهنگی شامل لوح فشرده، کارت های حجاب و عفاف و مسابقه های فرهنگی در بین مسافرین نوروزی توریع شد.

وی بیان داشت: قبل از اجرای طرح، پانزده جلسه آموزشی با حضور علمای اخلاق و اساتید مشاوره برای اعضای گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر و چهار جلسه ویژه سرگروه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام زارعان ابراز داشت: همچنین در ایام عید پنج جلسه ویژه 103 شورای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها با حضور فرماندار و رییس مجمع امور صنفی شهرستان اصفهان برگزار شد./965/ت302/س
ارسال نظرات