۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۴۶۲

آشنایی با کتابخانه مجازی کانون گفتگوی قرآن

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه کانون گقتگوی قرآنی کتاب‌های علمی را در سطوح گوناگون در فضای مجازی ارائه کرده است.
اينترنت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیشرفت تکنولوژی در جهان امروز موجب شده تا افراد نیازهای خود را در فضای مجازی حستجو کنند و کتابخانه‌های مجازی در همین راستا تلاش می‌کنند تا کتاب‌های مختلف را در شاخه‌های گوناگون علمی به راحتی در دسترس کاربران قرار دهند.

کتابخانه‌های مجازی علاوه بر دسترسی آسان از هزینه های مادی برخوردار نیست و به دلیل قابلیت های جستجوی پیشرفته امروز مورد اقبال پژوهشگران قرار گرفته است.

کتابخانه مجازی کانون گفتگوی قرآنی یکی از کتابخانه های فعالی است که در فضای سایبر کتاب‌های گوناگونی را در شاخه‌های علمی پزشکی، قرآنی، مناسبتی، اهل بیت(ع)، ادبیات، تاریخ، خانواده، روان‌شناسی، سیاست، عقاید و ... ارائه کرده است.

در بخش اهل‌بیت(ع) 256 کتاب بارگذاری شده است که محققان می توانند با مراجعه به دسته بندی‌هایی که با توجه به هر معصوم(ع) به صورت جداگانه طراحی شده است، اطلاعات مناسب را دریافت کنند.

از ویژگی های این کتابخانه وجود کتاب معتبر و اصلی است که در حجم های متفاوت برای دریافت قرار داده شده است که می توان به کتاب وسائل الشیعه در 30 جلد اشاره کرد.

بخش موبایل از بخش‌های قابل توجه این پایگاه است که 647 کتاب با فونت های مناسب گوشی های همراه طراحی شده است و علاقمندان می توانند آن را دریافت و در مواقع مختلف مطالعه کنند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به این کتابخانه، کتاب های علمی را در سطوح گوناگون مشاهده و اطلاعات مورد نظر خود را برداشت کنند.

این کتابخانه مجازی به همت کانون گفتگوی قرآنی تهیه شده است و در نشانی
http://www.askquran.ir/downloads.php قابل دسترسی است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات