۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

روز ملی فناوری هسته ای، تجلی‌گاه نوآوری و شکوفایی علمی کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از ملت ایران به عنوان نماد خودباوری و ایستادگی در دنیا یاد کرد و ادامه داد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار در بحث فناوری هسته ای، ملت ایران را به الگوی حق طلبی در دنیا تبدیل کرده است.
روز ملي فناوري هسته اي
حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته ای را اوج اقتدار ملی دانست و گفت: ملت ایران با وحدت و همدلی خود در برابر همه زورگویی های نظام سلطه ایستادگی کردند تا پیروز شدند.

وی از روز ملی فناوری هسته ای به عنوان تجلی گاه نوآوری و شکوفایی اندیشه ها و توانمندی های علمی کشور یاد کرد و افزود: دستیبابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای اوج وحدت و همدلی مردم کشورمان را در سطح دنا به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام عزیزخوانی با بیان این که روز ملی فناوری هسته ای روز احساس کرامت و استقامت ملت ایران است، گفت: دشمنان ایران اسلامی افقی را می‌بینند که ایران به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و همین موضوع باعث نگرانی و جنجال‌سازی آنها می‌شود ولی به طور حتم با توکل به خداوند توطئه های آنان نقش برآب خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که دستیبابی جوانان ایرانی به دانش بومی فناوری صلح آمیز هسته ای نماد خودباوری ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه برجوانان با استعداد در عرصه علمی، آموزشی، نظامی و صنعتی به عنوانی کشوری مقتدر در دنیا مطرح است.

حجت الاسلام عزیزخوانی با اشاره به تلاش چندین ساله نظام سلطه برای عدم دستیبابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای، بیان داشت: سلطه گران خارجی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا مانع از استقلال ایران اسلامی در حوزه فناوری هسته ای شوند.

وی، دستیبابی جمهوری اسلامی ایران به دانش بومی فناوری صلح آمیز هسته ای را موجب عصبانیت نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با صدور چهار قطعنامه، تحریم و تهدید نظامی ایران اسلامی سعی داشتند از دستیابی کشورمان به فناوری هسته ای جلوگیری کنند که با مقاومت و ایستادگی ملت ولایت مدار ایران اسلامی ناکام ماندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از ملت ایران به عنوان نماد خودباوری و ایستادگی در دنیا یاد کرد و ادامه داد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار در بحث فناوری هسته ای، ملت ایران را به الگوی حق طلبی در دنیا تبدیل کرده است.
 
حجت الاسلام عزیزخوانی در پایان با بیان این که در دین اسلام نیز به آموختن علم و رفتن به دنبال دانش های نوین تأکید شده است، افزود: علم قدرت می آورد و همین امر سبب هراس دشمنان و مستکبران جهان از ایران شده است./950/ت302/س
ارسال نظرات