۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۰۷۷
در دیدار سرپرست کمیته امداد؛

آیت الله شبیری زنجانی از اقدامات و فعالیت های کمیته امداد قدردانی کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله شبیری زنجانی، خدمت به محرومان و فقرا را دارای اجر و ثواب بسیار فراوان دانست و از اقدامات و فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کرد.
 آيت الله شبيري زنجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، عصر پنج شنبه در دیدار سرپرست و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد این نهاد در راستای خدمت رسانی به محرومان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کار مسؤولان این کمیته از نظر اسلام و شرع فوق تمام خیرات است، ابراز داشت: خدماتی که کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می هد ارزش بسیار خاصی دارد و قطعا مورد عنایت حضرت صاحب الزما(عج) است.

این مرجع تقلید خطاب به دست اندرکاران کمیته امداد تاکید کرد: کار شما بسیار ذی قیمت و با ارزش است و باید قدر خود را بدانید.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در ادامه با بیان توصیه هایی به مسؤولان کمیته امداد، تاکید کرد: با اخلاص کامل و استمداد از حضرت حق این موفقیت را به حد اعلی برسانید.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی با اشاره به روایتی برآورده کردن حوائج مردم را دارای اجر و ثواب بسیار فراوان دانست و گفت: ما نیز برای موفقیت روز افزون شما دعا می کنیم و امیدواریم در این مسیر موفق و مؤید باشید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد این کمیته ارائه کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات