۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۱۹۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران:

نامگذاری‌های هر ساله رهبر معظم انقلاب زمینه ساز تحول و نوآوری در کشور بوده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران نامگذاری های هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را زمینه ساز تحول و نوآوری در کشور دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز این سنت حسنه ازسوی رهبر معظم انقلاب ما شاهد جهش‌های عمده‌ای در حوزه‌های مختلف هستیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید حسین حسینی، مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران، امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال‌«جهاد اقتصادی» گفت: این نامگذاری با ظرافت وتدبیر خاصی صورت گرفته است.

وی، نامگذاری‌های هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز تحول و نوآوری در کشور دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز این سنت حسنه از سوی رهبرمعظم انقلاب ما شاهد جهش‌های عمده‌ای در حوزه های مختلف بودیم.

حجت الاسلام حسینی، اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف را زمینه ساز تحقق واقعی منویات مقام معظم رهبری در سال جدید دانست و با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) در این خصوص، افزود: اسراف سبب فقر و نداری و میانه روی و با برنامه بودن در مسائل اقتصادی سبب غنا و بی نیازی می‌شود.

وی با تبیین واژه جهاد، این مسأله را از امور مقدس و الهی برشمرد و افزود: در راستای نیل به سوی اهداف اهل بیت(ع)، اقتصاد اسلامی در قرآن بگونه ای متوازن و همگون بحث شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، راه های موفقیت در اقتصاد اسلامی را در میانه روی در مصرف و پرهیز از اسراف و عدالت محور بودن عنوان کرد و ادامه داد: عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال جدید به یقین کشورهای را در عرصه اقتصادی به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود به تلاش سی ساله نظام سلطه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که مسأله اقتصاد یکی از حربه های چند سال اخیر دشمن برای ضربه زدن به کشورمان است، گفت: جهاد در عرصه اقتصاد می تواند همه توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی کند.

وی، ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را مردمی با تفکر و رویکرد جهادی معرفی کرد و گفت: حضور همه جانبه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از جهاد همه جانبه علیه دشمن بوده است.

مسؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران با اشاره به این که امروز برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری نیازمند یک حرکت جهاد‌گونه هستیم، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران جامعه در برابر رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سال جدید وظیفه سنگینی دارند./950/پ202/س
ارسال نظرات