۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۲۳۵
شیخ نعیم قاسم خطاب به سران بحرین:

حکومت با ظلم پایدار نمی ماند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه مقاومت منطقه را از دوران شکست ها به دوران پیروزی های پی در پی منتقل ساخت، پایداری سوریه را حتمی دانست و خطاب به سران بحرین گفت: حکومت با ظلم پایدار نمی ماند.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در هشتمین کنفرانس ملی اسلامی که در هتل بریستول بیروت برگزار شد با ابراز اینکه مقاومت با گام های سترگ خود و آزادسازی خاک های اشغالی و شکست دشمن، افسانه لشکر شکست ناپذیر را در هم شکست و منطقه را از دوران شکست ها به عصر پیروزی های پی در پی منتقل ساخت، گفت: مقاومت قدرت خود را در پایداری و ایستادگی در برابر دشمن ثابت کرد و آغاز دوره ای نو و پویا را در امت اسلامی و عربی رقم زد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه منطقه در عصر مقاومت و تغییر به سر می برد، افزود: این امر برآمده از پیروزی و کامیابی نیروهای بازدارندگی و مقاومت در ایجاد چارچوب های تازه ای برای همکاری است و می توان گفت مقاومت بدین سان موفق به تشریک مساعی و وحدت بخشی به نیروها شده است.

وی مقاومت و انقلاب های عربی را دو شاخه برآمده از ریشه ای واحد دانست و افزود: مقاومت ما را به دوران تغییر رساند و ملت های عربی را به این باور رساند که توانمندی تغییر رژیم های وابسته و مزدور که در برابر طرح آمریکایی سر تعظیم فرو آورده اند را دارند و آنها را به کنار گذاشتن سستی و رخوت و ناامیدی و بازیابی اعتماد به نفس خویش واداشت.

شیخ نعیم قاسم با اظهار اینکه دوران تغییر عربی با تکیه بر اراده ملت های عربی آغاز شده است، تاکید کرد: اراده این ملت ها ستودنی و باید به خواسته های آنها احترام گذاشت؛ چراکه این انقلاب ها به دنبال حقوق مسلم ملت ها و در پی کرامت ملی، آزادی انتخاب و آبادسازی کشورهای اسلامی هستند و زیر بار وابستگی به بیگانگان و به ویژه آمریکایی ها که خواستار بازگرداندن رژیم های استبدادی هستند، نمی روند.

وی در پایان جایگاه محوری سوریه در جریان مقاومت و بازدارندگی را خاطرنشان ساخت و بر توانمندی این کشور در پیشروی در این مسیر تاکید کرد و سران بحرین را به توجه و تن دادن به خواسته های مردم فراخواند و گفت: حکومت با ظلم پایدار نمی ماند./981/گ
ارسال نظرات