۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۲۸۹
از سوی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی؛

فراخوان مسابقات وبلاگ نویسی مقاله نویسی و عکس و خاطره اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی گفت: در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی این استان، فراخوان مسابقات وبلاگ نویسی مقاله نویسی و عکس و خاطره با محوریت شهدای روحانی آغاز شد.
وبلاگ نويسي
حجت الاسلام سلیمانی مقدم، دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و عکس و خاطره در آستانه برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای روحانی این استان خبرداد و گفت: این مسابقات به منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه به صورت سراسری برگزار شده و عموم علاقمندان می توانند در آن شرکت کنند.

وی اظهار داشت: «شهدای روحانی در آیینه خاطرات»، «میراث معنوی و اخلاقی شهدای روحانی»، «بصیرت در کلام شهدای روحانی» ، «مطالبات شهدا از اقشار جامعه اسلامی» و «نقش روحانیت در دفاع مقدس» محورهای این فراخوان را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ترتیب برگزاری بخش های مقاله، وبلاگ و عکس و خاطره را برعهده دارند ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه آثار خود را در قالب فایل ورد به نشانی مشهد، چهاررا خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.osveha.ir ایمیل کنند.

دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی با بیان اینکه در هر بخش به ده نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می شود ابراز داشت: مقالات برتر این فراخوان نیز به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم، چاپ جلد سوم کتاب طائران قدسی(کرامات شهدای روحانی)، سالنامه اسوه ها(1390)، پنج جلد دوم کتاب فضیلت های ماندگار (زندگینامه شهدای شاخص روحانی) و دو جلد کتاب خاطرات شهدای روحانی را از دیگر برنامه های حاشیه اجلاسیه شهدای روحانی این استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و عکس و خاطره به همت ستاد یادواره شهدای روحانی با برگزاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح کشور اجرا می شود./930/ت302/ص
ارسال نظرات