۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۴۷۵

پاسداشت شهید مطهری در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی رادیو معارف گفت: رادیو معارف با ارائه یازده برنامه مختلف به پاسداشت جایگاه علمی و شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم می‌پردازد.
راديو معارف



محسن جانجانی، مدیر روابط عمومی رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزای رسا گفت: رادیو معارف با ارائه یازده برنامه مختلف به پاسداشت جایگاه علمی و شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: ویژه برنامه‌ی شهید مطهر به مدت پنجاه دقیقه در روز شهادت استاد مطهری از ساعت 11:15 پخش خواهد شد.

جانجانی اظهار داشت: اندیشه‌ها به مدت 45 دقیقه از ساعت 14:45، گفت و شنود به مدت 60 دقیقه از ساعت 18، کلام امام در سه برنامه به مدت 10 دقیقه از ساعت 20:50 ، پیام ولایت به مدت 10 دقیقه از 12 تا 18اردیبهشت ماه از ساعت 13:50 بخشی از برنامه های رادیو معارف در پاسداشت استاد شهید مرتضی مطهری است.

وی خاطر نشان کرد: اندیشه‌های ماندگار در سه برنامه به مدت 10 دقیقه از ساعت 20:50، بر بال سخن به مدت 50 دقیقه، 13اردیبهشت، از ساعت 11:15، نماز جمعه تهران به طور زنده نهم و شانزدهم اردیبهشت، از ساعت 12:45 ، پخش نماز جمعه قم نهم و شانزدهم اردیبهشت ساعت 21:30 ، بخش‌ها و گزارش‌های خبری 11 و 21 (هر روز) برنامه‌هایی هستند که در هفته معلم اختصاصی پخش خواهند شد.

مدیر روابط عمومی رادیو معارف یادآور شد: در دیگر برنامه‌ها به فراخور محور و محتوا به بررسی آراء و اندیشه‌های استاد شهید، انعکاس اخبار و مراسم‌های گرامیداشت استاد شهید، فعالیت‌ها و همایش‌های مربوط به هفته و بررسی عملکرد آموزش و پرورش پرداخته می شود.

گفتنی است، علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر از برنامه های رادیو معارف، صدای فضیلت و فطرت می توانند به پایگاه اینترنتی این رادیو به نشانی http://radio.irib.ir/maaref  مراجعه کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات