۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۳۰۲
امام جمعه موقت رشت:

قرآن سوزی در مساجد بحرین نشانه خواری دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت، با محکوم کردن قرآن سوزی در مساجد بحرین، این اقدام را نشان دهنده نهایت خواری و رذالت کفار دانست و گفت: امروز کفار منطقه برای رسیدن به اهاف شوم خود حتی به کلام الهی نیز توهین می کنند.
حجت الاسلام صديق عرباني، امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت، روز گذشته در جمع ائمه جماعات و روسای کمیته امداد استان در رشت، به جنایت های آشکار آل سعود و آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و گفت: این اقدامات ضد انسانی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

وی با بیان این که این جنایت ها با هیچ منطقی سازگار نیست، افزود: مردم بی گناه بحرین به دلیل استقلال طلبی و آزادی خواهی محکوم به مرگ هستند.

امام جمعه موقت رشت، با تأکید براین که بیداری اسلامی دراین کشورها را با توپ و تانگ خاموش نمی شود، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان این کشورها خواستار سقوط کامل حکام دیکتاتور و سرسپرده خود هستند.

حجت الاسلام صدیق عربانی، سکوت مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر در برابر این جنایت ها را حمایتی آشکار از اقدامات ضد انسانی آل سعود و آل خلیفه در بحرین دانست و تصریح کرد: امروز سکوت هرمسلمان در برابر این اقدامات مذبوحانه خیانتی آشکار به اسلام و امت اسلامی است.

وی با بیان این که عاقبت طاغوت فنا و نابودی است، ادامه داد: امروز حاکمان دیکتاتور منطقه که ده ها سال به مردم خود ظلم و ستم روا داشتند به زوال و نابودی محکوم شدند.

امام جمعه موقت رشت، بیداری اسلامی در خاورمیانه را به تأسی از انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز مردم حق طلب منطقه ملت ولایت مدار ایران اسلامی الگوی مبارزات خود قرار داده اند.

وی با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی امروز به همه دنیا صادر شده است، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی دنیا را دگرگون کرده و این مسأله سبب هراس نظام سلطه شده است.

حجت الاسلام صدیق عربانی با محکوم کردن قرآن سوزی در مساجد بحرین، این اقدام را نشان دهنده نهایت خواری و رذالت کفار دانست و گفت: امروز کفار منطقه برای رسیدن به اهاف شوم خود حتی به کلام الهی نیز توهین می کنند.

وی با بیان این که ملت های مسلمان دنیا به ویژه علمای اسلام نباید در برابر این جنایت ها و اهانت های آشکار به مقدسات اسلامی سکوت کنند، خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت سکوت نیست بلکه همه ملت های مسلمان باید برای پیروزی کامل مردم مسلمان منطقه قیام کنند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که حکومت متعلق به حق طلبان و مستضعفان است، گفت: این وعده الهی است که به زودی درهمه دنیا محقق خواهد شد.

حجت الاسلام صدیق عربانی در ادامه سخنان خود به پرداخت ذکات از سوی مسلمانان اشاره کرد و با بیان این که روحانیت باید جایگاه زکات در اسلام را بیشتر برای مردم تبیین کند، گفت: انفاق در راه خداوند متعال، سعادت دنیوی و اخروی را برای انسان به دنبال خواهد داشت./950/پ203/س
ارسال نظرات