۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۷۱۳
عضو خبرگان رهبری:

برای دفاع از ولایت اشخاص را نمی‌شناسیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که برای دفاع از ولایت اشخاص را نمی‌شناسیم، بیان داشت: امروز تنها پشتیبانی از ولایت فقیه است که نظام ما را به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل خواهد کرد.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران  بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته اجرایی بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ساری، با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: نظام ولایت از دوران صدر اسلام تاکنون همواره دشمن داشته و خواهد داشت.

وی با بیان این که نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار یک نظام برپایه ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه ساری، دفاع از ولایت را کار مشکلی دانست و با تأکید براین که امروز حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه وظیفه همگان است، خاطرنشان کرد: صیانت از اصل ولایت فقیه زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که برای دفاع از ولایت اشخاص را نمی‌شناسیم، بیان داشت: ولایت مکتب و تفکری است که در شیعه پذیرفته شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب ولایت و رهبری را هدف گرفته اند، افزود: اما ولایت مداری و حضور همیشه در صحنه ملت ایران همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 همه توان خود را برای تضعیف نظام و رهبری به کار گرفته بودند، بیان داشت: روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی درآن شرایط همه نقشه های دشمنان قسم خورده نظام را نقش برآب کرد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی باید هوشیارتر از گذشته با پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و پاسداری از نظام اسلامی تلاش کنند، ادامه داد: امروز تنها پشتیبانی از ولایت فقیه است که نظام ما را به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که 77 هزار شبکه در سراسر دنیا علیه شیعیان تبلیغ می‌کنند، گفت: امروز علیرغم تبلیغات منفی علیه تفکر ناب شیعی در دنیا شاهد جهانی شدن این اندیشه ناب هستیم و همین مسأله سبب نگرانی نظام سلطه شده است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، از ایشان به عنوان شخصیتی جامع شناس و دین شناس یاد کرد و گفت: این روحانی انقلابی نقش تأثیر‌گذاری در مقابله با اندیشه های انحرافی آن دوران داشت.

نماینده ولی فقیه درمازندران، فکر و اندیشه های استاد شهید مطهری را قابل استفاده و بهره برداری در همه اعصار دانست و ادامه داد: آراء و اندیشه های این استاد شهید تشکیل دهنده مبانی فکری انقلاب اسلامی ایران است./950/پ202/س

ارسال نظرات