۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۱۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

تبعیت محض از ولایت فقیه رمز اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران گفت: همه ما باید با الگوپذیری از حضرت فاطمه(س)، تابع ولی فقیه زمان خود باشیم، چون رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در تبعیت محض از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام گواهي، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله تهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران روز گذشته در مراسم استانی سوگواره یاس نبوی که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار شد گفت: حضرت زهرا(س) در دوران زندگی خود بدلیل کج فهمی و فقر فکری مردم در حمایت از مقام ولایت حضرت علی (ع) حمایت نمی کردند و زیاده خواهی در دنیا چشمانشان را کور کرد و از رهبر زمانشان پیروی نمی کردند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) به تمام معنا دیندار بود و طوری عمل می کرد که حضرت علی(ع) به پیامبر اکرم(ص) می گفتند که فاطمه را بهترین یاری کننده و بهترین یاور می داند.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: همه ما باید با الگوپذیری از حضرت فاطمه(س)، تابع ولی فقیه زمان خود باشیم، چون رمز اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبعیت محض از ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در ادامه سخنان خود از اقدامات اوقاف و امور خیریه مازندران در اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی در سطح بقاع متبرکه تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه اوقاف به عنوان یک مجموعه فرهنگی با اجرای برنامه های گوناگون و اجرای نیات واقفان خدمات ارزشمندی را در جامعه انجام می دهد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در ادامه این مراسم گفت: در راستای توسعه و ترویج معارف نورانی معصومین(ع) و تقویت باور های دینی در میان آحاد جامعه و تبدیل بقاع متبرکه برنامه ریزی دقیقی در 180 امامزاده سطح استان انجام شد تا در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم سوگواره یاس نبوی انجام پذیرد. 

وی، ترویج فضائل و سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا (س)، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ترویج فرهنگ وقف براساس اجرای نیات واقفین، ایجاد فضای فرهنگی ومعنوی در همه امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره مندی از روز شهادت حضرت، جهت تقویت باورهای دینی معرفی شخصیت و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی حقیقی و عملی جامعه اسلامی علی الخصوص بانوان، فراهم کردن بصیرت و افزایش تفکر ولایی و بینش سیاسی اقشار جامعه، تقویت حضور مردم درامامزادگان و بقاع متبرکه و گسترش اعتماد مردم به امر وقف و سازمان اوقاف را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این سوگواره اعلام کرد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به وجود هزار و 261 امامزاده و بقاع متبرکه در مناطق مختلف مازندران، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش دارد این اماکن متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کند./950/د102/س
ارسال نظرات