۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۰۶۹
آیت الله حیدری:

ایران اسلامی پرچم دار کرامت و عدالت در سراسر جهان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، با بیان این که ایران اسلامی پرچم دار کرامت و عدالت در سراسر جهان است، تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی به کشوری الگو برای جهانیان معرفی شده است و مردم کشورهای جهان ایران را به عنوان کشوری حریت و آزادگی و مقابله با ظلم و جور جهانی می شناسند.
آيت الله حيدري ـ نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: خدای متعال را با رعایت تقوای الهی عبادت کنید و اگر خواهان خیر دنیا و آخرت هستید باید این فریضه الهی را رعایت کنید.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که ایران اسلامی پرچم دار کرامت و عدالت در سراسر جهان است، تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی به کشوری الگو برای جهانیان معرفی شده است و مردم کشورهای جهان ایران را به عنوان کشوری حریت و آزادگی و مقابله با ظلم و جور جهانی می شناسند؛ از این رو نظام اسلامی رای ملت غیور ایران مایه عزت و افتخار است.

امام جمعه موقت اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سی و یکم اردیبهشت ماه جاری، روز جهانی توسعه فرهنگی، گفت: همانطوری که یک کشور نیازمند توسعه اقتصادی و سیاسی است به توسعه فرهنگی هم نیاز مبرم دارد؛ چرا که در این برهه از زمان که دشمنان با امپراتوری های عظیم رسانه ای خود در تلاش برای نابود کردن افکار و عقاید جوانان نظام اسلامی هستند و باید رویکردهایی برای مقابله با توطئه های آنان تدوین و اجرایی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به سوم خرداد ماه سال جاری، سالروز آزاد سازی خرمشهر به دشت سربازان جان بر کف نظام اسلامی، اشاره کرد و اذعان داشت: در این روز بزرگ سربازان و دلاور مردان غیور ایران زمین با اطاعت از فرمان ولی فقیه خود به قلب دشمنان تاخته و خونین شهر را از بعثیان ملعون پس گرفتند.

آیت الله حیدری، به سالروز آغاز محاصره اقتصادی برعلیه ایران در اوایل خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: محاصره اقتصادی برای اولین بار در سال 1357 از سوی آمریکا بر علیه ایران و با هدف زمین گیر کردن اقتصاد ایران آغاز شد اما امروزه آنچه را که جهانیان مشاهده می کنند چیزی عکس این مسأله است و ایران به برکت این تحریم های اقتصادی به سرعت در حال پیشرفت و تکامل است.

این فعال عرصه فرهنگی، با تقدیر از عملکرد شایان و مناسب بسیجیان جان بر کف نظام اسلامی نسبت به مبارزه با اراذل و اوباش اهوازی، اظهار داشت: بسیجیان مقتدر نظام اسلامی با شرکت در طرح امنیتی مالک اشتر، اقتدار و صلابت خود را به رخ مردم کشاندند و صلح و آرامش را برای مردم به ارمغان آورند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، با ابراز تأسف نسبت به اوضاع نابسامان فرهنگی اهواز، بیان داشت: وضع حجاب در اهواز فوق العاده اسف بار است و باید مسؤولان فرهنگی جامعه به فکر چاره ای برای بهتر کردن این اوضاع نا به سامان باشند.

قائم مقام شورای انجمن مفاخر خوزستان، به مصاحبه تلویزیونی احمدی نژاد با مردم ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از این مصاحبه، برخی از شایعات از بین رفت و دست دشمنان برای تفرقه میان مردم و نظام کوتاه شد.

آیت الله حیدری، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: ما از همین مکان مقدس از ریاست محترم جمهوری خواستاریم تا همانند گذشته ولایت مداری خود را به جهانیان ثابت کند و توطئه های منافقان داخلی و خارجی را خنثی کند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات