۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۲۱۴
آیت الله طبرسی:

امنیت ایران اسلامی مدیون تلاش نیروهای مسلح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می شود که این امنیت به برکت تلاش های شبانه روزی نیروی‌های مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان، ولایت فقیه را اصلی وزین و غیر قابل تغییر توصیف کرد وبا بیان این که ولایت فقیه رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ گفت: اطاعت محض از این جایگاه رفیع، انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود، حفظ نظم و امنیت را مهم ترین وظیفه نیروی انتطامی دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می شود که این امنیت به برکت تلاش های شبانه روزی نیروی‌های مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی همواره در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب گام برداشته است، افزود: امروز ملت ولایت مدار ایران نیز خواهان برقراری یک امنیت پایدار از نظام هستند که این وظیفه نیروی انتظامی را سنگین ترمی کند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور، بیان داشت: بیش از سه دهه است که استکبار جهانی با بهره گیری از برخی عناصر داخلی به دنبال ایجاد تنش و درگیری درکشور هستند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی همه تلاش های دشمنان خنثی شد.

آیت الله طبرسی، پلیس را حافظ امنیت و آسایش ملت ایران دانست و با بیان این که امروز نظم و امنیت حاکم در کشور را مدیون تلاش های این عزیزان هستیم، بیان داشت: امروز تکریم و تجلیل از زحمات این انسان های فداکار ضروری است.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ایثارگری، جانفشانی و رشادت های ملتی غیور به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: پاسداری از آرمان های این انقلاب عظیم یک تکلیف مهم است که بر دوش حافظان امنیت قرار داده شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عملکرد نیروی انتظامی در طول سال های اخیر بسیار مناسب و در جهت منافع ملت و نظام بوده است، گفت: ایران اسلامی در بعد امنیت یکی از بهترین کشورهای منطقه و حتی جهان است که باید به دلیل این شرایط از زحمات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، آن را فتح الهی توصیف کرد و با بیان این که رزمندگان ایران اسلامی با این پیروزی ضربه سختی به دشمن وارد کردند، ادامه داد: علیرغم همه تلاش دشمن برای پیشروی، اما فرزندان این مرزوبوم با تکیه برخداوند متعال موفق به فتح خرمشهر شدند.

امام جمعه ساری، ایمان، تقوای الهی و اراده پاک را مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان این کشور در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرزندان این کشور در جن تحمیلی همواره توکلشان به پروردگار بود.

وی، بصیرت، آگاهی و تکیه بر ارزش های دینی را مهم ترین دلیل پیروزی رزمندگان در آزاد سازی شهرخرمشهر دانست و با بیان این که فرزندان مازندران در آن فتح الهی نقش تأثیرگذاری داشتند، ادامه داد: 249 فرزند مازندران در آن فتح غرور آفرین به شهادت رسیدند./950/پ202/س
ارسال نظرات