۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۵۷
استاندار گیلان:

دوری از ولایت زمینه انحراف افراد را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان با بیان این که هرکس به ولایت فقیه متصل نباشد دچار انحراف است، گفت: هرکس که می خواهد دین و دیانتش در مسیر درستی قرار گیرد باید به ولایت متصل باشد.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مهدی سعادتی، استاندار گیلان، امروز در جلسه شورای اداری این استان،  با بیان این که اسلام بدون ولایت همان اسلام آمریکایی است که نمونه بارز آن در در جنایات آل بحرین و آل سعود مشاهده می کنیم، گفت: علت اصلی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی داشتن ولایت مطقه ی فقیه است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: تدابیر و اقدامات حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که ما را به قله های بزرگ عزت و سرافرازی و پیشرفت رساند در واقع ادامه ی رهبری امام راحل است.

استاندار گیلان با بیان این که هرکس به ولایت فقیه متصل نباشد دچار انحراف است، زیرا اتصال به ولایت فقیه اتصال به امام عصر(عج) محسوب می شود، ادامه داد: هرکس که می خواهد دین و دیانتش در مسیر درستی قرار گیرد باید به ولایت متصل باشد.

وی خاطرنشان کرد: هزاران آفرین براین مردم ایران که بارها ولایت پذیری خود را در برهه های حساس انقلاب اسلامی ایران به اثبات رساندند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به این که ملت ایران در فتنه سال 88 ولایت مداری خود را به همه دنیا ثابت کردند، بیان داشت: فتنه پس از انتخابات بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس بود و گذر از این خطر بزرگ مدیون رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای و ولایت پذیری مردم هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به این که در فتنه سال 88 به هیچ عنوان بحث چپ و راست و یا موسوی و احمدی نژاد نبود بلکه دشمنان در جنگ اسلام و کفر ولایت فقیه و عمود خیمه نظام را نشان رفته بودند، گفت: در آن فتنه بسیاری از خواص مردود شدند اما مردم جلوتر از این گروه حرکت کردند و بصیرت و ولایت پذیری خود را بار دیگر اثبات کردند.

سعادتی با بیان این که معیار همه ما در امور مختلف باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، گفت: علت اصلی موفقیت های دولت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است و همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشند و در سال جهاد اقتصادی بابرنامه ریزی مدون روحیه کار و تلاش و پیروی مطلق از ولایت فقیه به دنبال خدمتگزاری مردم باشیم.

سعادتی با بیان این که وجود ولایت عامل بقا و دوام انقلاب اسلامی است، گفت: علت اصلی مردود شدن بسیاری از اصلاح طلبان و خواص این بود که در بحث ولایت پذیری کم آوردند.

وی با بیان این که همواره باید مراقب بود تا در زمان بروز فتنه ها، ولایت پذیری مان حفظ شود، گفت: در فضای فعلی کشورمان همه مردم و مسؤولان نظام پیرو ولایت فقیه هستند و پای دین و اعتقادات خود محکم ایستاده اند.

سعادتی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح دلایل نامگذاری  امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت: باید با مشارکت همه مردم، داشتن روحیه جهادی و کار برای رضای خدا، اجتناب از مسائل حاشیه ای و با اتحاد و انسجام به دنبال تحول اساسی در استان باشیم.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اهمیت رسیدن به نهضت ایجاد اشتغال گفت: دولت امسال برای اشتغالزایی 70 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که با جذب این منابع در استان و با احساس مسؤولیت و تکلیف شرعی می توانیم کارآفرینی داشته باشیم./950/پ202/س
ارسال نظرات