۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸
سوم و چهارم خرداد؛

گردهمایی مشعل داران هدایت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مشعل داران هدایت ویژه بانون طلبه پایه پنجم استان های خراسان، سوم و چهارم خرداد در مشهد برگزار می شود.
گردهمایی مشعل داران هدایت در مشهد برگزار می‌شود
خانم علیشاهی، مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت : در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و همزمان با سالروز فتح خرمشهر، گردهمایی مشعل داران هدایت با حضور 450 نفر از خواهران طلبه پایه پنجم استانهای خراسان در مشهد برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را تبیین ضرورت ها و نیازهای روز جامعه و توجه بیشتر طلاب نسبت به مسؤولیت خطیر تبلیغ دانست و افزود: در این گردهمایی دو روزه، کارگروههای فرهنگی ـ آموزشی با موضوعات مهارت های زندگی و تحکیم بنای خانواده، تبلیغ و مهارت های ارتباطی و حجاب و عفاف زن مسلمان تشکیل خواهد شد

مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان اظهار داشت : علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، خانم امین مجد، عضو هیئت علمی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان و حجت الاسلام پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

علیشاهی در پایان خاطرنشان کرد: گردهمایی مشعل داران هدایت، روزهای سوم و چهارم خرداد ماه از ساعت 8 تا 21 در محل اردوگاه مازندران مشهد برگزار می شود./930/ت303/ص
ارسال نظرات