۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۶۹۷

آموزش 10 هزار قرآن‌آموز در خوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوی گفت: ده هزار نفر در قالب 12 مؤسسه در خوی تحت پوشش آموزش‌های قرآنی قرار می‌گیرند.
آموزش 10 هزار قرآن‌آموز در خوی
سجادجعفرزاده، مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری ده هزار نفر در قالب 12 موسسه و 30 خانه قرآن روستایی با حضور در دوره‌های مختلف آموزشی مفاهیم و مضامین کلام وحی را فرا می‌گیرند.

وی با بیان این‌که هم اکنون 12 کلاس در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ، تفسیر و مفاهیم کلام وحی در حال برگزاری است، افزود: در جلسات برگزار شده با حضور مسؤولان مرتبط در راستای ساماندهی فعالیت‌های قرآنی، اجرای برنامه‌های ابتکاری و ارتقای محتوای کیفی فعالیت‌های قرآنی مدنظر قرار گرفته است.

جعفرزاده ادامه داد: در سال جاری 5 موسسه قرآنی مجوز رسمی فعالیت دریافت می کنند.

مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خوی، در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم اموزشیار قران کریم، اعلام کرد: در این دوره 25 نفر خانم در 265 ساعت آموزش های لازم را فرا گرفته و در آزمون شفاهی که شش خرداد ماه جاری برگزار شد، شرکت کردند.

این مسؤول با اشاره به این‌که مؤسسه قرآنی«ام ابیها» خوی در برگزاری این دوره همکاری داشت، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایانی موفق به دریافت مدرک قرآنی می‌شوند./936/پ203/س

ارسال نظرات