۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۷۲۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مرزبانی از اندیشه های ناب اسلامی بر عهده روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان این که امروز مرزبانی از اندیشه های ناب اسلامی بر عهده روحانیت است، گفت: حضور روحانیت در عرصه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) با محوریت بررسی ماهیت بهائیت امروز با حضور ائمه جماعات دستگاه های دولتی استان در رشت برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم، روحانیت را پاسدار واقعی اسلام ناب دانست و با بیان این که این قشر تأثیرگذار در طول تاریخ همواره در برابر بدعت ها ایستادگی کرد، گفت: حضور روحانیت درعرصه مقابله با انحراف ها سبب حفظ و حراست از اندیشه های اسلامی شده است.

وی با بیان این که امروز نیز مرزبانی از اندیشه های ناب اسلامی بر عهده روحانیت است، افزود: در سه دهه اخیر هر کجا که روحانیت وارد شده دشمنان اسلام شکست خوردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که تاکتیک های نظام سلطه برای مقابله با ایران اسلامی هر روز تغییر می کند، ادامه داد: امروز آنها با طراحی جنگ نرم به جنگ مبانی دینی ما آمدند که این هوشیاری هر چه بیشتر روحانیت اصیل را می طلبد.

حجت الاسلام گلمیرزاده، روحانیت اصیل را مدافع واقعی اندیشه های ناب اسلامی دانست و با تأکید براین که روحانیت هیچ گاه در برابر بدعت و انحراف سکوت نکرده و نخواهد کرد، بیان داشت: این قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی هر کجا که احساس تکلیف کرد وارد میدان شد و توطئه ها ونقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز به رهبری یک مرجع دینی و همراهی روحانیت و حضور مردم به پیروزی رسید، ادامه داد: امروز نیز اگر احکام اسلامی را این گونه بالنده می بینیم به دلیل از خودگذشتگی ها و جان فشانی های روحانیت در طول تاریخ است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نظام استکباری امروز با ترویج برخی شبهات در مسائل مختلف سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف در سطح جامعه را دارد، افزود: روحانیت باید همانند همیشه وارد میدان شده و با روشنگری های به موقع خود توطئه شوم دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، ترویج عرفان های دروغین و ترویج بی بندوباری و فساد در سطح جامعه را از جمله برنامه های دشمنان در جنگ نرم علیه ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: روحانیت باید با تبلیغ معارف اصیل اسلامی جامعه را از خطر این فرقه های انحرافی دور کند.

وی با تأکید براین که امروز دشمن به دنبال القای شبهه با ابزارهای جدید و نوین است، ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی، هوشیاری و به روز شدن، در مقابل حوادث با دشمنان مقابله کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از مهم ترین تهدیدات دشمن را ترویج اندیشه های انحرافی دانست و یادآور شد: امروز روحانیت باید اندیشه های انحرافی را به اندیشه های ناب دینی تبدیل کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، تبیین مناسب جایگاه ولایت فقیه را یکی از مهم ترین وظایف روحانیت اصیل دانست و گفت: امروز جامعه ما باید با نقش ولایت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی آشنا شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان در بخش پایانی سخنان خود از شناسایی 260 امام جماعت در دستگاه های دولتی استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 91 امام جماعت در رشت مورد شناسایی قرار گرفته است./950/پ202/س
ارسال نظرات