۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۵۱۱
مدیر حوزه علمیه امام صادق در جنوب لبنان:

مرحله کنونی برای آمریکا و اسراییل جز ناکامی وسرشکستگی به دنبال نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی با هشدار نسبت به سیاست نزاع انگیزی آمریکا در منطقه، حاصل مرحله کنونی را برای آمریکا و اسراییل ناکامی و سرشکستگی دانست.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در مراسمی در حوزه امام صادق(ع) در این شهر با تاکید بر اینکه آمریکا پشتیبان طریقه تروریسم و کشتار سازمان یافته در منطقه است، گفت: آمریکا سیاست ایجاد نزاع و کشمکش میان مذاهب و اقلیت های نژادی با یکدیگر را در پیش گرفته است و با تمام توان می کوشد ملت های عربی را به گرداب درگیری بکشاند.

وی برخی از موضع گیری های غربی به ویژه موضع گیری ها فرانسه در خصوص سوریه را نشانگر دسیسه چینی سازمان یافته علیه این کشور دانست و گفت: فرانسه در تمامی سطوح رسانه ای، سیاسی، اقتصادی و امنیتی می کوشد در پی تغییر سوریه در راستای طرح ها و پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در صیدا با خاطرنشان ساختن وظیفه ملت سوریه در تلاش برای ناکام ساختن این دسیسه ها از راه حفظ وحدت و هوشیاری خود و دفاع از سران کشور خود از آنها خواست تا با همکاری با رهبران خود آنها را در اجرای اصلاحات و مهار گروه های سرکش تروریستی که سوریه را به سوی خودکشی دسته جمعی پیش می برند، یاری کنند.

وی خطاب به ملت سوریه خاطرنشان ساخت که غربی که از گروه های تخریبی و تروریستی حمایت می کند و مجموعه های فتنه را اداره می کند، خواستار امنیت، استقرار و همزیستی مسالمت آمیز در سوریه نیست، بلکه تنها به دنبال ویران ساختن این کشور در راستای برنامه های سازمان یافته برای نابودی امت اسلام است و تاکید کرد: مرحله کنونی با تمام دشواری هایی که در خود دارد برای آمریکایی ها و اسراییلی ها چیزی جز ناکامی و سرشکستگی به دنبال نخواهد داشت و منطقه برای صاحبان اصلی آن باقی خواهد ماند./981/ب902/گ
ارسال نظرات