۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲
همزمان با سالروز میلاد مولود کعبه:

جشن دیدار با پدران آسمانی در گلزار شهدای قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی روز گذشته در گلزار شهدای قم با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد.
مراسم پدران آسماني در گلزار شهداي قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  جشن بزرگ دیدار با پدران آسمانی در شب میلاد علی بن ابیطالب(ع)، با حضور حجت الاسلام آشتیانی، نمانیده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سردار توکلی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم، رییس بنیاد شهید استان قم، مسؤولان استان و خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

رییس بنیاد شهید استان قم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: افتخار ما این است که شیعه امیرمومنان(ع) هستیم.

وی گفت: شهدا پدران معنوی این امت هستند، آنها راه و رسم چگونه زیستن را به همه آموختند از این رو ما باید با الگو قرار دادن آنها، در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب زاده، فرزنده شهید حیبب‌زاده و دبیر ستاد پدران آسمانی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشریح برنامه های این ستاد اعلام کرد: این ستاد 5 سال پیش با تلاش فرزندان شهدا آغاز به کار کرد.

وی بیان داشت: این جشن برای اولین بار و به طور هم زمان در سراسر گلزارهای شهدای کشور برگزار می‌شود. همچنین با عنایت وزارت کشور ستاد پدران آسمانی در وزارت کشور به ثبت رسمی رسیده و این ستاد دفتر دائمی خود را در تهران دایر کرده است.

دبیر ستاد پدران آسمانی گفت: این ستاد در طول سال با برگزاری جلسات مختلف با فرزندان و خانوادهای شهدا سعی در بهتر برگزار کردن این جشن و همچنین مراسم‌ها و طرح‌های دیگر دارد./908/پ203/ع

ارسال نظرات