۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:

برگزاری 6 مسابقه فرهنگی دینی کتابخوانی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، از برگزاری شش مسابقه فرهنگی دینی کتابخوانی در استان خوزستان خبر داد.
فضيلت پور، مدير کل اداره کتابخانه هاي عمومي استان خوزستان
رحیم فضیلت پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری شش مسابقه فرهنگی دینی کتابخوانی به صورت آنلاین و مکتوب از سوی این اداره در استان خوزستان خبر داد.

وی تصریح کرد: تقارن ماه تیر با مناسبت‌های مبارکی همچون مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، اعیاد شعبانیه، میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، روز عفاف و حجاب و روز جوان از دلایل برگزاری این مسابقات در این ماه است.

فضیلت پور، اجرای شش مسابقه کتابخوانی را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی منابع فاخر و ارزشمند دانست و گفت: چهار مسابقه کتابخوانی به صورت اینترنتی برای عموم مخاطبین، دانشجویان و طلاب و دو مسابقه به صورت مکتوب ویژه مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ابراز داشت: منابع مسابقه‌های اینترنتی برای دانشجویان و طلاب از کتاب‌های امام مهدی موجود موعود و حلزون‌های خانه به دوش نوشته‌ آیت الله جوادی آملی و شهید آوینی است.

این مقام مسؤول، همچنین منابع مسابقه های اینترنتی برای عموم مخاطبین را از کتاب های خورشید مغرب، هاجر در انتظار و جایگاه رزق انسان در هستی، نوشته های محمد رضا حکیمی، سعید عاکف و اصغر طاهر زاده دانست.

وی، زمان برگزاری مسابقه های اینترنتی را از تاریخ 5 تا 31 تیرماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه های کتابخوانی آنلاین می توانند با مراجعه به وب سایت www.irnetbook.com به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

فضیلت پور، با اشاره به منابع مسابقه های مکتوب بیان داشت: برای مقطع تحصیلی دبیرستان از کتاب‌های شماس شامی و شما که غریبه نیستید نوشته های مجید قیصری و مرادی کرمانی سؤالات طراحی می شوند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، ادامه داد: منابع مسابقه مکتوبی مقطع تحصیلی راهنمایی از کتاب های پیامبر و قصه های شیرین کلیله و دمنه نوشته نقی سلیمانی و داوود لطف الله می باشد.

این مقام مسؤول، با بیان این که شرکت کنندگان کافی است فرم های مسابقه را از کتابخانه های عمومی دریافت و به همراه چکیده کتاب به پست تحویل نمایند، تأکید کرد: مهلت ارسال آثار مکتوب تا تاریخ 25 تیرماه سال جاری است./9463/پ203/ع
ارسال نظرات