۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۹۹۸
حداد عادل:

مهم‌ترین استراتژی اصولگرایان وحدت حول محور ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رئیس کمسیون فرهنگی مجلس آخرین موضع اصوگرایان در انتخابات مجلس نهم را در اجتماع مردم تبریز تشریح کرد.
حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامعلی حدادعادل، رئیس کمسیون فرهنگی مجلس، شب گذشته در جمع مردم تبریز از اتحاد سه تشکل اصولگرایی کشور خبر داد و گفت: این سه جریان همچون انتخابات گذشته با کنار گذاشتن اختلاف نظرها، لیست واحدی در تهران به نام اصوگرایی ارائه خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: جبهه پیروان امام و رهبری، ایثارگران و جمعیت رهپویان و رایحه خوش خدمت سه تشکل اصولگرایی کشور هستند که با تشریک مساعی در انتخابات آینده حضور یافته و فرصت جولان به جریان انحرافی نخواهد داد.

حداد عادل مهم‌ترین استراتژی امروز اصولگرایان را وحدت حول محور ولایت دانست و گفت: در حقیقت ملاک و معیار اصلی اصولگرایی پیروی از ولایت فقیه و حرکت در راستای رهنموددهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: کمیته سه نفره اصولگرایان در تهران زمینه‌های لازم برای حضور قدرتمند در انتخابات آینده را فراهم کرده و در این راستا دیدار و ملاقات با حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی انجام شده است.

وی با تأکید بر حفظ تعامل اصوگرایان با مرجعیت خاطر‌نشان کرد: اصولگرایان حرکت در خط ولایت را اصلی برای خود می‌دانند و همین مسأله سبب اقبال این جریان در انتخابات گذشته همچون شوراهای اسلامی دوره دوم و سوم، انتخابات مجلس هفتم و هشتم و ریاست جمهوری با اقبال مردمی روبه‌رو بوده است.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر انسجام اصولگرایی در سراسر کشور اظهار داشت: اختلاف عقیده و سلیقه در هر مجموعه ای وجود دارد، اما نباید این امر موجب عدم وحدت جریان اصولگرایی و از هم گسیختگی نیروها شود، نباید در این بین دچار تشتت آرا شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر کسب بصیرت در انتخابات آینده مجلس خاطر نشان کرد: سعی خواهد شد، همچون انتخابات دور هشتم مجلس فهرست واحد 30 نفره از حوزه انتخابیه تهران ارایه شود تا مردم بدون دغدغه به جریان اصولگرایی رای دهند./935/پ202/س
ارسال نظرات