۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۰۱۶
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی:

حفظ دستاوردهای انقلاب رسالت مهم سپاه پاسداران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز گفت: رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را حفظ و نگهداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دانست.
حجت الاسلام بهرام
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را حفظ و نگهداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ از اراضی ایران اسلامی، رسالت نیروی انتظامی حفظ امنیت اجتماعی در جامعه است، ولی رسالت اصلی پیدایش سپاه پاسداران و وجود سربازانی به نام پاسدار در این نهاد حفاظت از آرمان امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی، در ادامه سخنان خود خاطر‌نشان کرد: ترویج، تبیین و تفسیر اسلام و انتقال آن به نسل‌های آینده از ‌ عنایاتی است که خداوند متعال آن را به حضرت امام حسین(ع) اعطا کرده است.

حجت الاسلام بهرام با تأکید بر این که پاسداران باید در بعد شجاعت، اخلاق و معنویت به امام حسین(ع) اقتدا کنند، ابراز داشت: پاسداران باید در راستای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از رفتارها و رهنمودهای امام حسین(ع) الگوبرداری کنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز اضافه کرد: یک فرد زمانی پاسدار است که باید رفتار، اخلاق، کردار و گفتار او مانند سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) باشد؛ از این رو پاسدار برای حفظ انقلاب اسلامی باید روحیه حسینی و عاشورایی داشته باشد.

وی، به برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) به مناسبت روز پاسدار اشاره و تصریح کرد: این حوزه هر سال برنامه‌های راهبردی و کاربردی ویژه پاسداران و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند که بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی پاسداران در دستور کار این حوزه قرار دارد.

حجت الاسلام بهرام‌ اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در راستای فرهنگ پاسداری و دوره فشرده شایسته و بایسته پاسداری با حضور اساتید مجرب و کارآمد ویژه پاسداران از دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) است.

حجت الاسلام بهرام‌ افزود: برگزاری جشن اعیاد شعبانیه ویژه کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان همراه با برنامه‌های متنوع و متعدد از برنامه‌های ویژه اعیاد شعبانیه در سپاه خوزستان است.

وی، در پایان سخنان خود به وظیفه راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اطاعت محض از فرامین و دستوارت مقام معظم رهبری در این حوزه است و وجود این حوزه در سپاه مانند اکسیر گرمابخش اصول انقلاب اسلامی در سپاه است./9461/ت303/س

ارسال نظرات