۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۱۳۳
سید حسن نصرالله:

بی گناه جلوه دادن رژیم صهیونیستی در ترور حریری بزرگ ترین ظلم است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب الله لبنان، بی گناه جلوه دادن رژیم صهیونیستی در حادثه ترور نخست وزیر سابق لبنان را بزرگ گناه عنوان کرد.
سيد حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری رسا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که ساعاتی پیش به مناسبت روز جانباز ایراد کرد درباره کیفرخواست دادگاه ترور رفیق حریری گفت: این دادگاه بین المللی در حال ارتکاب ظلمی تاریخی در حق مقاومت و شهداست. کیفرخواست این دادگاه علیه تعدادی از نیروهای شریف مقاومت در چهارچوب جنگ رسانه ای، روحی و معنوی ضد مقاومت انجام می گیرد.

وی افزود: این جنگ رسانه ای و روحی پس از پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی و خطر شدید مقاومت برای پروژه تسلط آمریکا و اسرائیل حالت تصاعدی گرفته است.

سید حسن نصرالله خطاب به آمریکا و رژیم اشغالگر تصریح کرد: جنگ رسانه ای، اکاذیب و نوشته هایتان هیچ فایده ای ندارد و نتایج جنگ 33 روزه برجسته ترین شاهد بر این مدعاست. بزرگ ترین اشتباه رژیم صهیونیستی اینست که ما را نسبت به خودش مقایسه می کنند، در حالی که حزب الله به هیچ وجه در عزلت قرار نگرفته و ترس به خود راه نمی دهد، اسرائیل در صدد است تا انتقام شکست سال های 2000 و 20006 را بگیرد.

دبیرکل حزب الله داد و ستد میان عدالت و ثبات را رد کرد و اظهار داشت: حزب الله این داد و ستد را قبول ندارد، زیرا این اتهامی علیه آن است. ما می گوییم تحقق عدالت شرط اصلی ثبات است و این اختلافی که با برخی از گروه های سیاسی لبنان و خارج از کشور داریم درباره اعتبار این عدالت است.

وی ادامه داد: آیا آنچه در حال حاضر رخ می دهد عدالت است و دادگاهی که رئیس آن، دوست بزرگ رژیم صهیونیستی است می تواند عدالت را محقق سازد؟

سید حسن نصرالله تاکید کرد: کسانی که حکم ظالم این دادگاه را تایید می کنند حامیان ظلم و منکران حقیقت و عدالت هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان، اسرائیل را قاتل واقعی رفیق حریری خواند و بیان داشت: دادستان کل می کوشد رژیم صهیونیستی که قاتل واقعی است را تبرئه کند، بزرگ ترین ظلم در حق رفیق حریری آنست که برخی می گویند رژیم اشغالگر حریری را به قتل نرسانده و هیچ نقشی در این ترور ندارد و ظلم دیگر نیز اتهام باطل نیروهای شریف مقاومت به این جنایت است.

وی از وجود مدارک و اسناد دیگری علیه رژیم غاصب خبر داد و گفت: ما برخی از امور را بازگو کردیم و امور دیگری را داریم که اگر نیاز باشد در زمان دیگری ارائه خواهیم داد. همه تلاش های گمراهانه به باد فنا خواهد رفت و این حق است که در پایان به پیروزی می رسد و شاهد غلبه منطق و حق بر سلاح خواهیم بود./980/ب901/گ
ارسال نظرات