۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹
استاندار آذربایجان شرقی:

ولایت فقیه الهام بخش نهضت بیداری مردم منطقه است

خبرگزاری رسا ـ علیرضابیگی با تاکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت گفت: ولایت فقیه الهام بخش نهضت بیداری مردم مسلمان کشورهای منطقه است.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در دیدار عمومی با مردم شبستر اظهار داشت: امروز تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

وی با تاکید بر این‌که دشمنان از جایگاه ولایت فقیه نزد ملت ایران و امت مسلمان منطقه غافل هستند، گفت: امروز ولایت فقیه الهام بخش نهضت بیداری مردم مسلمان کشورهای منطقه است، در حقیقت ثبات کشور از برکات وجودی ولایت فقیه و رهبری انقلاب به شمار می رود.

بیگی با بیان این‌که نهضت بیداری مردم مسمان منطقه دور از انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفت، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانستند ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند بلکه پایگاه‌های خود در خاورمیانه را هم از دست دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اتحاد ملی و وحدت اسلامی را رمز تداوم ارزش های نظام اسلامی دانست و گفت: اگر امروز شاهد وزیدن نسیم انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و تغییر در حکومت های دیکتاتوری و برقراری نظام های اسلامی با الهام از ایران اسلامی هستیم، باید قدرشناس ولایت فقیه باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تبلیغات منفی دشمنان داخلی و قسم خورده خارجی هیچ خللی در اراده ملت ایران در طی مسیر تعالی نخواهد داشت، گفت: مردم ولایت مدار ایران با تمسک به آموزه های دینی و قرآنی زیر سایه ولایت در جهت زمینه سازی حکومت عدالت گستر حضرت مهدی(عج) گام بر می دارند./935/پ203/س
ارسال نظرات