۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۶۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامی ایران حلقه وصل برپایی حکومت عدل جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سعیدی با اشاره به این که با توجه به شرایط امروز بشر بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) به آرامی در حال فراهم شدن است، گفت: انقلاب اسلامی ایران حلقه وصل برپایی حکومت عدل جهانی است.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان این که جامعه ای که درصد امانتداری، صداقت و راستگویی در آن بیشتر است، جامعه ای آماده برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: متأسفانه تا رسیدن به این شرایط مطلوب فاصله زیادی مانده است.

وی در ادامه سخنان خود با مقایسه وضعیت کشورهای اسلامی با جوامع غربی‌ ادامه داد: امروز غربی ها دچار مشکلات گسترده ای همچون بحران هویت هستند و مدیریت و معنویت آنها را به زانو درآورده است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به این که با توجه به شرایط امروز بشر بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) به آرامی در حال فراهم شدن است، افزود: قبل از برپایی حکومت عدل جهانی باید زمینه آن نیز در جامعه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: باید مؤلفه های واقعی انتظار در سطوح مختلف جامعه آشکار شود تا خداوند آخرین امام را به ما بسپارد.

وی، انقلاب اسلامی ایران را حلقه وصل برپایی حکومت عدل جهانی دانست و تصریح کرد: ما معتقدیم قبل از قیام موعود آسمانی باید حکومت و نظامی بستر لازم را فراهم کند و بر طبق شواهد موجود و نشانه‌ها این حکومت انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود به انقلاب اسلامی مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که خیزش های مردمی در منطقه تنها مقدمه ای برای برپایی یک حکومت واحد است، تصریح کرد: این حرکت های مردمی الگوگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را یک اصل مهم دانست و گفت: اگر بخواهیم ولایت فقیه را در جامعه حاکم کنیم تنها حضور در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس کافی نیست، بلکه آحاد جامعه اسلامی و حتی رییس جمهور نیز باید تابع ولایت فقیه باشد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین نیز دراین مراسم با مهم ارزیابی کردن نقش روحانیت در بخش های مختلف نظام اسلامی گفت: هر مجموعه‌ای که از روحانیت جدا شد‌ به انحراف می‌رود.

وی، عدم توجه به نصایح علما و روحانیت را مهم ترین عامل انحراف در دولت دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان نظام در هر سمت و بخشی با روحانیت و مراجع ارتباط نزدیک داشته باشند به یقین در فعالیت‌هایشان موفق خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که سپاه همواره در خط ولایت بوده وخواهد بود، ادامه داد: این نیروی انقلابی و ولایی نقش تأثیرگذاری را دفاع از کیان نظام ایفا می کند./950/پ202/س
ارسال نظرات