۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۷۱۰
امام جمعه آبادان:

ولایت فقیه زمینه ساز تحقق اهداف اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان نظام ولایت فقیه را بسترساز و زمینه‌ساز تحقق اهداف و آرمان‌های جامعه دانست.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی پل کابلی امام رضا(ع) که با حضور مسئولان شهری و استانی در این شهرستان برگزار شد، با بیان این‌که امروز کارگران و کارمندان بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی آبادان در راستای تحقق اهداف نظام و توسعه و آبادانی هر چه بیشتر منطقه تلاش مضاعف می‌کنند، تصریح کرد: نظام ولایت‌فقیه نظامی است که می کوشد بستر و زمینه حکومت سراسر فضیلت و مملو از همه آزادی‌ها، خوبی‌ها و امکانات را فراهم کند.

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: امروز همه بخش‌ها و مسؤولان شهری از نمایندگان مردم در مجلس گرفته تا مدیران استانی باید برای حمایت از بخش‌های مختلف این شهرستان تلاش کنند تا به‌زودی شاهد آبادانی در خور شأن و شخصیت مردم آن باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق و توسعه اهداف نظام افزود: امروز دستگاه‌های اطلاع‌رسانی چهره شاخص نظام ولایی هستند.
 
امام جمعه آبادان با بیان این‌که مردم به دقت نظاره‌گر عملکرد مسؤولان و مدیران هستند، تصریح کرد: مردم آبادان با همه خونگرمی، رئوفی و دقت‌نظر بسیار صبور و بردبار هستند؛ چه خوب است مسؤولان بیش از پیش بکوشند و خستگی‌های مردم را التیام بخشند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از این‌که هر از گاهی شاهد حرکت‌های بزرگ مسؤولان شهری در آبادان باشیم، اظهار داشت: آبادان شهری است دارای علمای بزرگ و شهدای والا مقام است که باید همواره شاهد تحولات بزرگ و بنیادی آن باشیم./9455/پ203/س
ارسال نظرات