۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۰۷۵
مدیر تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان:

بهسازی فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند همت همه مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ محقق حوزه علمیه بیان داشت: متاسفانه مساله حجاب پس از انقلاب اسلامی مورد کم توجهی برخی دولت‌ها قرار گرفت و در این بین تبلیغات و تهاجم گسترده فرهنگی، ما را با آسیب جدی مواجه کرد.
حجاب و عفاف


حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی، مدیر اداره تبلیغات خدابنده زنجان و محقق حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف بیان داشت: حجای یک مساله فطری است که تمامی انسان ها از روی میل باطنی به آن علاقه‌مندند.

وی بیان داشت: تاریخ بشریت نشان می‌دهد که انسان همواره دارای حجاب بوده است و پوشش اختصاصی به ادیان و اسلام ندارد.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: حجاب با حرکت جامعه به سمت صنعتی شدن، کم کم با سست‌انگاری روبرو شد و امروز به یک چالش جدی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: سران کشورهای استعماری حجاب و نهاد خانواده را مانع فرا روی خود می‌دیدند و به همین دلیل حجاب را با چالش مواجه کردند.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: وضعیت حجاب و پوشش در سایر کشورها نیز بر اثر تبلیغات کشورهای سرمایه‌دار دچار آسیب شد و ملت های جهان سومی با انفعال فرهنگی مواجه شد و هویت خود را به فراموشی سپردند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مساله حجاب پس از انقلاب اسلامی ایران مورد کم توجهی برخی دولت ها قرار گرفت و در این بین تبلیغات و تهاجم گسترده فرهنگی دشمن ما را با آسیب جدی مواجه کرد.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار داشت: تبلیغات دشمن در قالب جنگ نرم شبانه روز برای مردم ایران در حال مخابره است و در صدد است تا فرهنگ منحط غربی را به جامعه اسلامی ما رسوخ دهد.

وی اظهار داشت: مساله بی سامانی در مقوله حجاب در عرصه اجتماع نیازمند تدبیر جدی‌تر مسؤولان است.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: بخشی‌نگری و جزئی کار کردن مسؤولان در اقدامات بهسازی حجاب و عفاف در جامعه کافی نیست بلکه نیازمند حضور جدی همه در این بخش است.

وی اظهار داشت: مسؤولان باید کار فرهنگی مناسبی انجام دهند اما باید بدانیم که  در مقابل مانکن‌هایی که از سوی دشمن حمایت مالی می‌شوند نمی‌توان به اقدامات قهریه متوسل نشد. /909/ت302/ع

ارسال نظرات