۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۱۲۱
آیت الله طبرسی:

ترویج فرهنگ یاری به محرومان وظیفه مهم منتظر واقعی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، ترویج اعمال انسان دوستانه و کمک به محرومان را وظیفه مهم یک منتظر واقعی دانست و تصریح کرد: جامعه ای که در انتظار ظهور حضرت ولی عصر(عج) است باید در این مسیر گام بردارد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جشنواره خیرین بهزیستی استان با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بهزیستی کشور، از این سازمان به عنوان یکی از مراکز تأثیرگذار در کشور یاد کرد و با بیان این که سازمان بهزیستی درطول دوران فعالیت خود خدمات ارزشمندی را در حوزه خدمات رسانی به جامعه ارائه داده است، گفت: حمایت و تقویت از این مرکز در سطح کشور ضرورتی مهم است.

وی به خدمات انسان دوستانه سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این سازمان با ارائه خدمات توانبخشی در رفع آلام مردم جامعه نقشی بی بدیلی ایفا کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات نوع دوستانه سازمان بهزیستی در ارائه خدمات افراد معلول و محروم جامعه تصریح کرد: توجه به انسان های محروم و مستضعف جامعه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی در برابر انسان‌های رنج دیده و مستضعف جامعه یک وظیفه انسانی و شرعی دارند، ادامه داد: ایران اسلامی در برابر این چنین افراد احساس مسؤولیت می کند و به همین دلیل نیز خدمات حمایتی ازاین افراد را در دستور کار خود قرار داده است.

امام جمعه ساری، مهربانی، کمک رسانی و دستگیری از محرومان را یک فرهنگ اصیل در ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ انسانی به برکت اسلام ناب در کشورمان نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران کار خیر و کمک به دیگران در جامعه اسلامی را یک ارزش والا دانست و تصریح کرد: همه باید قدر این فرصت را بدانیم و در جهت تحقق آن گام برداریم چون هم دارای پاداش دنیوی و هم اخروی است.

آیت الله طبرسی، ترویج اعمال انسان دوستانه و کمک به محرومان را وظیفه مهم یک منتظر واقعی دانست و تصریح کرد: جامعه ای که در انتظار ظهور حضرت ولی عصر(عج) است باید در این مسیر گام بردارد.

اسماعیل محمدزاده، مدیر کل بهزیستی مازندران نیز در این جشنواره به وجود 255 خانواده بد سرپرست و 156بچه بدون سرپرست در استان اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران استان باید در این خصوص مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین از وجود حدود 520 هزار معلول و سالمند در مازندران خبر داد و افزود: سازمان بهزیستی استان جهت حمایت از این مجموعه نیز برنامه هایی را انجام داده و در دستور کار دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات