۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۲۹۷
آیت الله موسوی جزایری:

قوه قضاییه در مجازات هنجارشکنان قاطعیت داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، قوه قضاییه موظف است جهت اجرای عدالت در جامعه با صراحت و قاطعیت به مجازات محاربان نظام که قصد برهم زدن آرامش کشور را دارند، بپردازد.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر اقامه نماز جمعه در کشور سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی در نظام اسلامی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، نماز جمعه را یکی از مهمترین ارکان سیاسی نظام اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: برپایی نماز جمعه یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است که اهتمام به آن سبب سعادت مندی انسان در دنیا و آخرت می گردد.

امام جمعه اهواز، به نامگذاری میلاد حضرت مهدی(عج) با عنوان روز مستضعفین اشاره کرد و افزود: این روز روزنه امید و مایه افتخار مستضعفان جهان است که انشاءالله با ظهور حضرت مهدی(عج) مقدمات نابودی مستکبران و سلطه طلبان جهان مهیا خواهد شد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به عملکرد سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: این عزیزان سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران و برافراشته شدن پرچم مقدس نظام اسلامی در جهان شده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود اظهارات شیخ الازهر مصر را سبب ایجاد وحدت در بین مسلمانان دانست و تأکید کرد: این بیانات سبب تقویت وحدت در بین شیعه و سنی و خاری در چشم مستکبران جهان شده است.

وی با اشاره به مضروب شدن آمران به معروف در چند ماه اخیر و با تأکید بر تسریع در مجازات معاندین و هنجارشکنان در کشور خاطر نشان کرد: قوه قضاییه موظف است جهت اجرای عدالت در جامعه با صراحت و قاطعیت به مجازات محاربان نظام که قصد برهم زدن آرامش کشور را دارند، بپردازد.

آیت الله موسوی جزایری، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان را امری اثر گذار در آینده فرهنگی کشور دانست و ابراز داشت: مسؤولان فرهنگی با ایجاد برنامه های صحیح از جمله اردوهای زیارتی مشهد مقدس که تاثیر فراوانی در معنویت جوانان ما دارد و همچنین کمک های مالی به مساجد به استفاده هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت تابستان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در پایان سخنان خود، به بیست و هفتم شعبان سالروز بزرگداشت شیخ مرتضی انصاری اشاره کرد و اذعان داشت: شیخ مرتضی انصاری فقیهی عالم و واجد الشرایط بود که خدمات ارزنده ای به مذهب تشیع عرضه کرد./9464/پ201/س
ارسال نظرات