۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۶۴۰
امام جمعه چابهار:

نماز جمعه مؤثرترین رسانه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چابهار، گفت با بیان اینکه، نماز جمعه قویترین رسانه اسلامی و الهی است، اظهار داشت: نماز جمعه یادگار امام خمینی (ره) و از آرمان‌های انقلاب است که بقای انقلاب را تثبیت می کند.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي، امام جمعه چابهار و مدير مدرسه علميه امام صادق (ع)
حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان چابهار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای گذشته با ابزار نماز جمعه توانسته توطئه ها و ترفندهای دشمنان اسلام را خنثی کند.

وی، افزود: نماز جمعه پایگاه روشنفکری است که مردم به موجب همین پایگاه ثابت قدم صحنه های انقلاب هستند .

نایب رییس شورای عالی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، با تأکید بر اینکه، حفظ آرمانهای انقلاب در صحنه های مختلف در گرو نماز جمعه است، بیان داشت: تا کنون نماز جمعه تمامی توطئه ها علیه نظام اسلامی را خنثی کرده به همین دلیل دشمن از این پایگاه مردمی واهمه دارد.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه، نماز جمعه قویترین رسانه اسلامی و الهی است، افزود: نماز جمعه یادگار امام خمینی (ره) و از آرمانهای انقلاب است که بقاء انقلاب را تثبیت می کند.

امام جمعه چابهار، نماز جمعه را پل ارتباطی بین دین و سیاست دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در نماز جمعه میزان اثرگذاری توطئه ها دشمنان اسلام را کاهش می دهد.

وی، خاطرنشان کرد: خطیب نماز جمعه از ولایت فقیه مشروعیت می گیرد به همین منظور باید به ولایت فقیه معتقد باشد.

امام جمعه چابهار، به ویژگی های یک خطیب جمعه اشاره کرد و افزود: خطیب نماز جمعه یک فرد دانا و با تقوا و دلسوز مردم است که در مسیر بادهای سیاسی قرار نمی گیرد و در مسیر حق حرکت می کند./940/ت303/ص
ارسال نظرات